هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

حل مشكلات پيچيده سئو به روش اكتشاف: اين عنوان به خودي خود بسيار پيچيده عجيب است، چه برسد به محتواي آن. پيشنهاد مي كنيم ابتدا به اين فكر كنيد كه گوگل ديگر مثل قبل شما را دنبال نمي كند. جالا علاوه بر عجيب شدن، نگران كننده هم شد. منظور از اكتشاف همان پي بردن به مشكلاتي است كه به سئوي شما دامن ميزند و شما از آن غافل هستيد. گوگل با توجه به تغييرات عجيبي كه در سال ۹۷ ما در موتورهاي جستجوي خود وارد كرد، وبمستران را وادار كرد تا به كشف آن اقدام كنند. البته طبق معمول چيز زيادي هم كشف نشد. در اين پست قصد داريم اشاره اي به طراحي سايت نكنيم و يك راست به سراغ حل مشكلات پيچيده سئو به روش اكتشاف برويم. در اين مقاله با تي اچ ديزاينر همراه باشيد.

ارائه اي كه چندي پيش در SMX با هانا تورپ و آرسن رابينوويچ برگزار شد، آخرين به روز رساني هاي گوگل همراه با تشخيص و ابزار را براي بازرسي سايت خود جهت برگشت به مسير پيشرفت در سئو را مورد بررسي قرار دادند. ما نيز مي خواهيم اين بررسي را مجدد بررسي كنيم. با ما همراه باشيد.

در SMX East «هانا تورپ»، رئيس استراتژي SEO در Found، و Arsen Rabinovitch، موسس و مدير عامل شركت TopHatRank.com، در جلسه «حل مشكلات پيچيده جستجوگرها را هنگامي كه رفع استاندارد ها درخواست نمي شود» حضور داشتند. در ادامه از هر بخشي كه در اين جلسات ارائه شد را بررسي مي كنيم.

 

هانا تورپ تغييرات گوگل و تجربه كشف كاربر را برجسته مي كند

هانا با به اشتراك گذاشتن يك اسلايد با يك چك ليست جستجوگرهاي اينترنتي كه توسط رند فيشكين در گذشته ايجاد كرده بودند جلسه را آغاز كردند:

حل مشكلات پيچيده سئو به روش اكتشاف

حل مشكلات پيچيده سئو به روش اكتشاف ، whiteboard friday يا تخته سفيد جمعه

آرن رابينويچ نحوه ارزيابي مشكالت جستجوگرها و ابزارهايي را كه مي تواند شما را در مسيريابي قرار دهد، بيان مي كند:

اين يك سال بزرگ براي به روز رساني هاي گوگل بود و باعث تغييرات در ترافيك شد، بعضي ها به طور قابل توجهي و براي بسياري از سايت ها كمتر.

ماه بروزرساني جزئيات بروزرساني
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ گوگل اعلام كرد بروزرساني بزرگي با كيفيت بالا در راه است
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ گوگل اعلام كرد يكي ديگر از به روز رساني هاي با كيفيت هسته گوگل در راه است
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ به روز رساني ماه فروردين در اينترنت ادامه مي يابد
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ يكي ديگر از به روز رساني هاي با كيفيت(تاييد نشده)، مجازات دستي براي لينك هاي بد است
۲۷ تير ۱۳۹۷ به روز رساني سرعت تلفن همراه(تأييد شده)، اين تنها به سايتهايي كه بسيار بسيار كند بودند، آسيب زده است
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ به روز رساني با كيفيت فراگير با تمركز بر e-a-t aka medic
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ به روز رساني مهم كيفيت، احتمالا با توجه به لينك ها

اين بروزرساني ها براي برخي از سايت ها، تاثير بسيار بزرگي بود. شما مي توانيد نمونه اي از اين نمودار SEM Rush يك سايت را ببينيد كه در طول سال به دو قطره بزرگ رسيده است.

بررسي گزارش پوشش نيز يك ايده خوب است. برخي از چيزهايي كه بايد جستجو شوند عبارتند از:

  1. به دنبال تكه هاي بزرگ صفحات در حال حركت به داخل يا خارج شويد
  2. مسدود شدن robots.txt ، براي اطلاعات بيشتر پيشنهاد مي شود به نوشته سئوي robots.txt، مثالي بزرگ براي جستجوگرها سر بزنيد.
  3. از برچسب NoIndex خارج شده است
  4. Crawled – در حال حاضر نمايه نشده است
  5. صفحه متناوب با برچسب مناسب كانوني

تي اچ ديزاينر اميدوار است تا مقاله فوق برايتان مفيد واقع شده باشد. به اميد سئوي بهتر و موفقيت بيشتر. طراحي وب سايت تي اچ ديزاينر


امتیاز :

بازدید : 228

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/8/26  | ۱۳ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

سئوي robots.txt، مثالي بزرگ براي جستجوگرها: اگر دقت كرده باشيد، فايل robots.txt معمولاً در شاخه هاي اصلي فايل هاي وب سايت شما وجود دارند. بگذاريد همين ابتدا خيالتان را راحت كنم. اين فايل مستقيماً بر رروي سئوي وب سايت شما تاثير مي گذارد. پس اگر تابحال به آن اهميت نميداديد، از اين پس بايد نگران صحت محتواي آن شويد. اين فايل مشخص مي كند كه جستجوگرهايي مثل گوگل چگونه و به چه شكل چه دسترسي هايي به چه قسمت هايي از وب سايت شما داشته باشند. همانگونه كه از نامش پيداست، اين فايل ربات هاي موتورهاي جستجوگر را هدايت مي كند تا به آن چه شما مشخص كرده ايد دستيابي داشته باشند. در اين نوشته سعي بر آن داريم تا مشخص كنيم چطور اين فايل مي تواند به بهترين شكل تغيير يابد و تا آن جا كه ممكن است به سئوي وب سايت شما و ايندكس محتوايتان كمك كند. با طراحي سايت تي اچ ديزاينر همراه باشيد.

از اين به بعد گوگل به سايت شما هم اشاره مي كند

گوگل ديگر كودكي نيست كه فقط به محتواي html سايت شما دقت كند و آن را در حالي كه شما از ديگر تكنولوژي هايي مثل جاوا اسكريپت و … استفاده مي كنيد ناديده بگيرد و تمامي محتواهاي تمام صفحات شما را بيرون بكشد. گوگل فقط به دستور شما صفحاتي مشخص را مورد دسترسي قرار مي دهد. اگر به آن بگوييد صفحاتي مثل بك اند وب سايتتان را ايندكس نكند، او به شما احترام مي گذارد و اين كار را انجام نمي دهد. بله، به واسطه فايل robots. اين قضيه از الگوريتم پانداي گوگل شروع شد و به راحتي مي توان به آن اشاره كرد كه هرگز فايل هاي سي اس اس يا جاوا اسكريپت شما را مورد بررسي قرار ندهد. اگر از افزونه يوآست در سئوي وب سايت وردپرسي خود استفاده مي كنيد، پيشنهاد مي كنيم به نوشته نحوه افزودن كلمه كليدي و توضيحات متا در وردپرس نيز نگاهي بياندازيد.

yoast در رابطه با سئوي robots.txt چه مي گويد؟

جالب است بدانيد كه يوآست كه بهترين افزونه سئوي وردپرس را ارائه داده است، خود در سئوي robots.txt مخالف بلاك كردن بسياري از مواردي است كه در اين فايل بصورت ديفالت بلاك مي شوند. يكي از كارشاسان وب سايت يوآست پس از بررسي طراحي وب سايت تي اچ ديزاينر، مي گويد: هم اكنون وب سايت هاي خود ما هيچ چيز را در فايل ربات وردپرس بلاك نمي كند. ما حتي ترجيح مي دهيم تا دايركتوري هايي مثل plugins يا includes كاملاً كرال شوند، زير بسياري از آن ها صفحات اي جكس يا جاوااسكريپتي دارند كه نياز است تا محتوايشان كه به وردپرس شما مرتبط است را در دسترس ربات ها قرار دهند.

robots.txt

سئوي robots.txt

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 245

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/8/15  | ۱۳ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

ثبت شركت فرايندي است كه طي ان اشخاص حقيقي يا حقوقي قراردادي را بين خود امضاء مي كنند كه اين قرارداد در بر گيرنده ي قواعدي براي تعامل اين اشخاص با يكديگر و همچنين با اشخاص ثالث (خارج از شركت ) است .

كسب و كار و ثبت شركت : امروزه در دنياي كسب و كار . برندها با ارزش ترين سرمايه هاي معنوي يك سازمان به شمار مي روند بسياري از شركت ها، ثبت شركت پايدار را به استراتژي كوتاه مدت مديريتي ترجيح مي دهند و بعضي از شركت ها هم هستند كه فرصت هاي رشد را در تصاحب برند هاي موجود جستجو مي كنند به اين ترتيب ايجاد مديريت برند جزئي تفكيك ناپذير از استراتژي شركتي تلقي مي شوند و مي توان گفت كه بدون ثبت شركت از نظر هويتي دچار مشكل اساسي خواهند شد.

اثار تشكيل شركت : هنگام تشكيل يك شركت رابطه اي كه ميان شركا ايجاد مي شود رابطه ويژه اي است كه ناشي از خصايص ويژه قرار داد شركت است و اين قرار داد شركت شركا را در رديف هم قرار مي دهد نه در مقابل هم انطور كه مثلا در قرار داد بيع صادق است شركت براي شركا ايجاد حقي مي كند كه در شركت هاي اشخاص به سهم الشركه و در شركت هاي سرمايه به سهم تعبير مي شود و داراي ماهيت حقوقي ويژه اي است از طرف ديگر قرار داد شركت از نوع قرار داد هاي است كه براي مدتي ادامه دارد و براي شركا در مقابل يكديگر حقوق و تكاليف خاصي بر قرار مي كند كه لازم است بررسي شوند.


امتیاز :

بازدید : 206

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/9/15  | ۱۹ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

اگر احتمالاً نمي دانيد كه تگ چه مي باشد در گام نخست ذهيتي راجع به آن توسط تيم سئو در كرج به شما مي دهيم. اصولاً همه ما با واژه اي به نام هشتگ در دنياي مجازي و شبكه هاي اجتماعي آشنا شده ايم و از آن حتي استفاده مي كنيم. براي استفاده از هشتگ در شبكه هاي اجتماعي اينستا گرام، تلگرام، تويتر و … از علامت # يا شارپ استفاده مي شود. هرگاه كه كليد هاي تركيبي shift+3 را در كيبور زده و كلمه اي را بعد آن قرار مي دهيد در واقع هشتگ ايجاد كرده ايد در شبكه هاي اجتماعي و پيام رسان نظير اينستاگرام هشتگ ها براي دسته بندي موضوعي مطالب استفاده مي شود كه رويكردها و كاربردهاي مختلفي دارند.
براي جمع آوري اطلاعات بيشتر مي توانيد مطالب زير را در گوگل جستجو كنيد:

  • استراتژي هشتگ در شبكه هاي اجتماعي
  • چگونه هشتگ مي گذاريم؟
  • چه هشتگ هايي را انتخاب نمائيم؟
  • چگونه هشتگ هاي پر كاربرد را پيدا كنيم؟
  • با استفاده از چه هشتگ هايي در حوزه كاري خود مخاطبان بيشتري جذب كنيم؟ يا بيشتر ديده شويم؟

تگ ها در وب سايت چه كمكي به سئو مي كنند؟

tag in website/تگ در وب سايت

تگ ها چه بودند؟

همين هشتگ هايي كه در شبكه هاي اجتماعي براي دسته بندي مطالب، عكس يا مقاله ديده مي شوند در واقع همان تگ هاي وب سايت هستند كه به شبكه هاي اجتماعي و پيام رسان وارد شده اند براي توضيح جامع درباره تگ يا برچسب به سايت ويكي پديا مراجعه كنيد.

تگ ها در وب سايت ها چگونه بوجود آمدند؟

تگ ها در وب سايت ها در ابتدا با اين نياز بوجود آمدند كه وقتي وب سايتي را راه اندازي مي كرديد، شما مي توانستيد با ايجاد منوهايي حداكثر تا 40 عدد مطلب گذاري نمائيد كه تعداد منوها محدود هستند و تعداد مطالب روزانه در حال افزايش كه اين تعداد كم منو پاسخگو نبودند.

طبق اين نياز راهكاري ارائه شد و در وب سايت ها امكاني را قرار دادند، شما مي توانستيد در يك بخشي زير يك پست، موضوعات مربوط به آن پست، مطلب يا Article را با استفاده از يك علامت شارپ (#) تگ كنيد. سپس  cms آن را مديريت مي كرد كه مي توانست با كليك بر روي يك تگ، تمام موضوعات مربوط به آن پست را كه در سايت است را به مخاطب نمايش دهد.
به اين صورت كه ما سايتي داريم كه تعداد منوهاي آن حداكثر 20 عدد بود ولي تعداد مطالبي كه داشتيم بالاي 35 موضوع يا مطلب بود اما مي خواستيم كه پست هايي كه داراي موضوعات يكساني هستند به طور مرتب پشت سر هم قرار بگيرند، اينگونه كه اگر كسي مطلب را مشاهده كرد بتواند مطلب قبلي مربوط به اين پست را هم ببيند. اگر بر روي اين تگ ها كليك مي كردند مي توانستند تمامي مطالب مربوط به آن موضوع را مشاهده نمايند.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 227

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/9/8  | ۰۶ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

بك لينك: كساني كه به مدت طولاني در حوزه سئو كار مي‌كنند روش هاي مختلفي براي سئو دارند. اين روش‌ها به مرور زمان تغيير مي‌كند. با توجه به اينكه پارامترهاي مختلفي براي بالا و پايين بردن سايت در نتايج جستجوي گوگل مورد توجه گوگل قرار مي‌گيرد و اين پارامترها توسط گوگل بيان نمي‌شود بلكه توسط تجربه و تمرين بدست مي‌آيد گروه سئو در كرج تيم آويناوب يكي از نكات طلايي سئو را براي شما شرح مي‌دهد. همين طور وقتي الگوريتم‌هاي گوگل تغيير مي‌كند برخي از اين پارامترها اهميت خود را از دست مي‌دهند و برخي ديگر اهميتشان افزايش مي‌يابد بنابراين روش‌ها دائماً در حال تغييرند. اما يك سري روش‌ها از گذشته بوده كه هم اكنون هم مورد استفاده قرار مي‌گيرند و حتي پر رنگ تر نيز شده‌اند.

نكته طلايي براي گرفتن بك لينك و سئو سايت

يكي از نكاتي كه در هر سايتي برويد به شما مي‌گويند براي سئو مهم هستند Link Bulding است يا همان لينك سازي (در سايت Moz.com مي‌توانيد اطلاعات مفيدي راجع به لينك سازي به دست بياوريد) زمان‌هايي بود كه ما سايت را در دايركتوري‌هاي مختلفي ثبت مي‌كرديم و اين لينك ها خيلي كمك مي‌كردند كه سايت ما به سرعت بالا بيايد اما بعدها الگوريتم‌هاي گوگل تغيير كرد و دايركتوري‌ها اهميت سابق را از دست دادند. بك لينك‌هايي كه از سايت‌هاي مختلف مي‌گيريد هم بسيار مهم اند. اما بك لينك‌هايي كه از سايت‌هايي مرتبط با محتواي خودتان دريافت مي‌كنيد خيلي خيلي داراي ارزش هستند. يكي از دغدغه‌ها اينست كه چگونه از اين سايت‌ها مي‌توان لينك گرفت؟

  • دادن ريپورتاژ آگهي به اينگونه سايت‌ها: اين روش هم داراي هزينه هستند و هم زمانبرند؛ زيرا بايد با آن‌ سايت‌ها تعامل داشته باشيد.
  • درج لينك در سايت‌ها اما با صرف هزينه: به گونه‌اي خريد لينك است منتهي لينك‌ها درون محتوا قرار مي‌گيرد، در صورتي كه در اين روش اگر تعداد بك لينك‌ها از حدي بيشتر شود ممكن است گوگل سايت شما را پنالتي كند.
حتما بخوانيد  ابزارهاي بهبود سئوي سايت وردپرسي

بهترين روش سئو به تجربه آويناوب‌

براي گرفتن بك لينك‌هاي معتبر و با كيفيت چه كاري مي‌توانيم انجام دهيم؟ توليد محتواي با كيفيت يكي از مهم‌ترين كارها مي‌باشد كه تقريباً همه از آن اطلاع دارند. ولي يكي ديگر از استراتژي‌هاي سئو اينست كه از محتواي كپي چگونه براي گرفتن بك لينك استفاده كنيم؟

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 191

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/8/29  | ۰۶ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

نرخ تبديل غالباً حاصل تقسيم پارامتري بر پارامتر ديگر است و در واقع يعني پارامتر اولي با چه نسبتي به پارامتر دوم تبديل مي شود. نرخ تبديل يك سنجه است كه مي تواند بر حسب پارامتر هاي مختلف سنجيده شود. تيم مجرب آويناوب با داشتن كارشناسان مجرب در زمينه سئو و طراحي سايت، شما را با واژه Conversion Rate و افزايش نرخ تبديل كمك مي كند.

نرخ تبديل چيست و چگونه مي توان آن را محاسبه كرد؟

نرخ تبديل چيست

بياييد فرض را بر اين بگذاريم كه خارج از فضاي ديجيتال هستيم. مي خواهيم نرخ تبديل يك فروشگاه يا بوتيك را محاسبه كنيم. مي خواهيم محاسبه كنيم در طول روز چند نفر وارد مغازه شده و چه تعداد از آن ها خريد كرده اند، اين يكي از سنجه هايي است كه مي توان محاسبه نمود. اما سنجه هاي ديگري هم داريم كه غيرقابل محاسبه است مثل ميزان رضايت مشتري بعد از خريد، زيرا كيفي است و تنها با نظر سنجي مي توان پي برد، اما باز هم عدد محاسبه شده زياد دقيق نيست. بفرض 80 نفر وارد مغازه شده اما 20 نفر از آن ها خريد كرده اند، نرخ تبديل در اينجا مي شود 20%. ما سنجه هاي مختلفي داريم و نحوه محاسبه هر يك متفاوت است. سنجه هاي كسب و كارها متفاوت است و مهم اينست كه كدام سنجه ها را مورد نظر قرار بدهيم. يكي از سنجه هاي مهم قابل محاسبه در فضاي ديجيتال، نرخ تبديل است. براي اينكه اين موضوع بهتر در ذهن ما بماند به چند مثال توجه مي كنيم چرا كه گاهاً نرخ تبديل را اشتباه محاسبه مي كنيم.

ابتدا بايد ببينيم چي به چي تبديل مي شود؟

چي اول معمولاً چيز واضحي است مثلاً بازديدكننده، مصرف كننده، مشتريان سابق يا كساني كه قبلاً ثبت نام كرده اند، اما چي دوم قدري نكته دار است. مثلاً شما فرض كنيد كه يك لندينگ پيج يا صفحه فرود طراحي مي كنيدتبليغات اينترنتي يا تبليغات كليليكي مي دهيد در يك سايت خوب، اتفاقي كه مي افتد چيست؟ در صفحه فرود مي گوييد لطفاً ايميل خود را وارد نماييد بعد مي گوييد خب نرخ تبدلي يعني همين. ابتدا تعداد كليك ها را مي شمريم سپس با توجه به گوگل آناليتيكس مي گوييم چند نفر وارد پيج شده و در نهايت چند نفر فرم را پر كرده اند و ايميل خود را وارد كرده اند. اينجا نرخ تبديل مي شود؛ نرخ تبديل بازديد كننده به contact point يا اطلاعات تماس. ممكن است كسي بگويد كه براي من مهم نيست چند نفر فرم را پر كرده اند براي من مهم اينست كه چند نفر ايميل اولي را كه ميفرستم را باز مي كند، نرخ تبديل واقعي اينست، اين هم درست است. اما نفر ديگر مي گويد براي من مهم است كه چند نفر با ايميل وارد سايت من شده اند در واقع منجر به بازديد كننده تكراري Returning Visitor شد، مي خواهم متوجه شوم كه تبليغات كليكي چه تعداد بازديد كننده براي من ايجاد مي كند.
پس اين خيلي مهم است كه چه پارامتري به چه پارامتر ديگري طي چه فرآيندي و در چند مرحله تبديل مي شود.
يكي از اشتباهات متداول اينست كه ما در انتخاب لندينگ پيج يا آنچه را كه مي خواهيم بر اساس آن Conversion Rate را محاسبه كنيم، اشتباه مي كنيم.

حتما بخوانيد  نكات طلايي در بهينه سازي وردپرس

ما ديجيتال ماركتينگ ها معمولاً Conversion Rate را بصورت جزئي و مرحله به مرحله محاسبه مي كنيم و به آن قيف بازاريابي Marketing Funnel مي گوييم. هدف ما اينست كه مرحبه به مرحله كانورژن ريت را بالا ببريم و در نهايت منجر به بهبود كانورژن ريت اصلي شويم.

مثال: 1000 نفر يك تبليغ را مشاهده كردند، 5 نفر بروي آن كليك  كرده، تبديل بازديد كننده به كليك كننده را CR1 (Click Rate) گويند. حال در صفحه ديگر اطلاعات محصول را قرار داده و بازديدكنندگان را تشويق ميكنيم كه سبد خريد را پر كنند و در اين بين تنها سه نفر سبد خريد را پر كرده اين نرخ تبديل را CR2 مي گويند، اما تنها 1 نفر درگاه پرداخت را انجام داده و خريد را نهايي مي كند، نرخ تبديل در اينجا 0.001% است.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 206

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/8/22  | ۰۶ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

همين حالا گوگل كروم خود را باز كنيد و در گوگل هر چيزي كه به فكرتان رسيد را جست و جو كنيد. از ميان نتايج جست و جو كدام يك از سايت ها را باز مي كنيد؟ مسلما از بين نتايج جست و جو ۳ سايت اول را باز خواهيد كرد. اگر خيلي حوصله داشته باشيد وبه نتيجه دلخواه خود نرسيده باشيد نهايتا به سراغ سايت هايي كه در صفحه اول نتايج جست و جو قرار دارند مي رويد.

هدفم از اين مثال اين بود كه سايت هايي كه در صفحه اول نتايج جست و جو در هر موضوعي قرار دارند ترافيك بيشتري نصيبشان مي شود. و اين ترافيك كاملا اورگانيك است. به خاطر اينكه شما دقيقا به دنبال نيازتان بوديد. هيچ وقت براي سرگرمي به دنبال خريد محصولي به صورت آنلاين در گوگل نمي گرديد!

در اين مقاله قصد دارم در مورد اهميت سئوي سايت و اينكه واقعا چرا بايد سايت خود را سئو كنيم صحبت كنم. اگر مي خواهيد براي دراز مدت و با هزينه خيلي كمتر از تبليغات شامل هزينه روي سايت خود سرمايه گذاري كنيد تا انتهاي اين مقاله همراه من باشيد.

چرا بايد سايت خود را سئو كنيم؟

ترافيكي كه از طريق گوگل وارد وب سايت شما مي شود به هيچ وجه قابل مقايسه با ديگر روش هاي تبليغاتي نيست. فرض كنيد از طريق تبليغات كليكي كمپيني را راه اندازي كرده ايد. افرادي كه روي بنر تبليغاتي شما كليك مي كنند ممكن است از روي سرگرمي و از روي حس كنجكاوي روي بنر شما كليك كرده باشند. فقط براي اينكه بنر شما جذاب و زيبا بوده است.

البته در بسياري از مواقع ديده شده است چنين ورودي هايي نصيب وب سايت تبليغ دهنده مي شود. در اين صورت با احتمال خيلي زياد ممكن است تبديلي انجام نشود. در واقع نرخ تبديل بسيار پايين است. فقط به خاطر اينكه بازديدكننده اي كه روي بنر مورد نظر كليك كرده اصلا هدفمند نبوده است.

البته اين فقط يك مثال بود و به هيچ وجه قصد زير سوال بردن تبليغات كليكي را ندارم. در بسياري از مواقع هم بوده كه كمپين هاي موفقي در تبليغات كليكي راه اندازي شده اند و فيد بك بسيار خوبي هم داشته اند. البته بستگي به نوع و موضوع كسب و كار هم دارد. اين گونه تبليغات بيشتر به درد وب سايت هايي كه جامعه هدف گسترده اي مثل تخفيفان دارند مي خورد.

حتما بخوانيد  رونق فروش با طراحي سايت

 

اگر سرمايه براي تبليغات نداريد همين حالا به سراغ سئو برويد

بسياري از كسب و كارهاي اينترنتي نوپايي كه به شركت ما (آويناوب) مي آيند گله از هزينه هاي بالاي تبليغاتي مي كنند. ما هم به عنوان يك پيشنهاد مقرون به صرفه سئوي سايت را به اكثر آن ها پيشنهاد مي كنيم.

هر كسب و كاري براي موفقيت نياز به بيشتر ديده شدن دارد. فرض كنيد بهترين كيفيت را براي مشتريان خود محيا كرده ايد. چه از نظر محتوا و چه از نظر خدمات و محصولاتي كه ارائه مي كنيد. تا زماني كه مخاطبان شما نتوانند با كسب و كار شما آشنا شوند اين همه زحمتي كه كشيده ايد به چه دردي مي خورد؟ اين كيفيت عالي كه دم از آن مي زنيد را كي مي خواهد ببيند؟

زماني كه قصد داريد بهترين مشتريان را از آن خود كنيد بايد به فكر جذب آن ها از طريق موتورهاي جست و جو باشيد. با سئو و بهينه سازي سايت خود براي گوگل و ديگر موتورهاي جست و جو و كمي دندان روي جگر گذاشتن مي توانيد با كمترين هزينه (نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي) بهترين بازخورد را از وب سايت خود دريافت كنيد.

 

از كجا بايد سئوي سايت را شروع كنيم؟

سئو و بهينه سازي سايت براي گوگل و ديگر موتورهاي جست و جو شايد به نظر خيلي از دوستان كار ساده اي باشد! به اين خاطر كه همين حالا در وب ايراني منابع زيادي از آن وجود دارد. شايد با مطالعه آن ها تا حدودي امكان يادگيري آن باشد.

ولي آيا واقعا سئو به همين جا ختم مي شود؟ آيا با خواندن و دانستن يك سري از فاكتورهاي سئو مي توانيد سايت خود را سئو كنيد؟ جواب اين اين سوال در صورتي بله است كه تجربه بالايي در اين زمينه داشته باشيد.

به خاطر اينكه سئو علمي است كه بايد به صورت تجربي آن را ياد گرفته باشيد نه فقط تئوري! در سئو يك سري ريز كاري هايي وجود دارد كه تا روي سايت خود يا هر سايت ديگري آن را تجربه نكرده باشيد نمي توانيد طعم موفقيت در سئو را بچشيد.

حتما بخوانيد  اشتباهات رايج در بازاريابي محتوا و راهكارهاي آن ۸

به طور مثال آموزش هاي زيادي در رابطه با لينك سازي خارجي براي سايت يا همان ساخت بك لينك در وب وجود دارد. ولي آيا فقط از طريق همين آموزش ها مي توان بهترين و با كيفيت ترين بك لينك ها را براي سايت خود بسازيد؟ مسلما اين طور نيست! در بسياري از مواقع ديده شده پروسه لينك سازي براي وب سايت مورد نظر سودي نداشته كه هيچ بلكه ضرر هم داشته است. فقط به خاطر اينكه اين كار به صورت اصولي انجام نشده است.

ادامه مطلب

 


امتیاز :

بازدید : 199

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/8/15  | ۰۶ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

استراتژي محتوا چيست؟ توليد محتوا بخش كليدي از استراتژي سئو مي باشد؛ بنابراين بايد براي توليد محتواي با كيفيت و مناسب با كسب و كار خود، تلاش كنيد، چرا كه با توليد محتواي خوب در حوزه ي كسب و كار خود مي توانيد گام مهمي در زمينه ي بازاريابي و جذب مخاطب و مشتري برداريد. با ما همراه باشيد تا بتوانيد از پس محتواي مناسب با حوزه ي كسب و كار خود توليد كنيد.

استراتژي محتوا چيست ؟


گام اول : مشخص كردن اهداف توليد محتوا


در ابتدا بايد با پاسخ دادن به اين سوالات اهدافتان را از توليد محتوا مشخص كنيد؛ اينكه چرا محتوا توليد مي كنيد؟ اهدفتان از توليد محتوا، آگاهي دادن در مورد برندتان است ، جذب كاربر و مشتري است ؟ يا  عضوگيري براي سايتتان مي باشد؟ بعد از پاسخ به اين سوالات و مشخص كردن اهدافتان براي توليد محتوا، حال نوبت آن رسيده است كه اين اهداف را اولويت بندي كنيد.


گام دوم : تدوين پرسوناي مخاطب


پرسوناي مخاطبين خود را پيدا كنيد. حداكثر 5 پرسونا ي متفاوت مخاطبين خود را دربياورديد كه هركدام از اين  پرسوناها نماينده يك دسته از مخاطبين شما مي باشند. پرسوناي مخاطب شامل يكسري اطلاعات(چند سالشه ؟ منبع ماليش چيه ؟ ساكن كجاست؟ از چه طبقه اي مي باشد؟ چه سبك زندگي دارد؟ از كجا خريد مي كند؟ چه چيزي مي خرد؟ چه عواملي بر خريد آن تاثيرگذار است؟ و غيره ) جامع در مورد مخاطب شما مي باشد.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 204

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/7/27  | ۰۶ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

همه ما مي دانيم كه سئو سايت نيازمند تخصص و مهارت ويژه اي مي باشد. با جستجوي ساده در اينترنت به سايت هاي زيادي بر مي خوريم كه همگي مدعي اند در كار سئو بهترين مي باشند اما، چقدر مي شود به اين سايت ها اعتماد كرد؟
چگونه بايد به جستجوي حرفه اي ترين آنها بپردازيم؟
در سايت شركت هاي حاصل جستجو به چه مواردي توجه كنيم؟
در اين مقاله سعي داريم بدانيم كه چگونه مي توان با جستجو، يك سايت حرفه اي سئو را كه در كار خود بهترين است، را يافت. هدف ما آشنا كردن شما با نحوه جستجو سايت هايي است كه در كار سئو قوي ترين مي باشند.

ادامه مطلب

 


امتیاز :

بازدید : 190

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/6/27  | ۰۵ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

در حال حاضر در مباحث سئو، يكي از چالش انگيز ترين موضوعاتي كه وجود دارد، ثبت بك لينك رايگان است. بطوريكه پس از سئو و بهينه سازي سايت و توليد محتواهاي مفيد، نوبت به ثبت بك لينك رايگان مي رسد. ثبت بك لينك كمي دشوارتر از دو گام قبلي يعني سئوي سايت و توليد محتوا است. به اين دليل كه پيدا كردن وب سايت هايي كه لينك فالو مي توان در آن ثبت كرد از يك طرف زمان بر است، و از طرف ديگر ثبت لينك در اين وب سايت ها برايمان زمان بر خواهد بود.

بك لينك رايگان

حال اين موضوع به قدري مهم است كه ارزش زمان گذاشتن بر روي آن بسيار بالاست و نمي توان از آن چشم پوشي كرد. البته ثبت بك لينك رايگان سالم و طبيعي بسيار مهم است. روزانه مي توان با استفاده از روبات ها يا روش هاي غيراصولي بك لينك هاي فراواني ثبت كرد، ولي اين موضوع ريسك بالايي دارد و گاهاً اين نوع بك لينك ها مي تواند مخرب باشد و سئو ي شما را خراب كند. خريد بك لينك هم از همان روش هاي غيراصولي است(البته نه در گذشته، فقط در حال حاضر). زيرا فقط در يك مدت زمان كوتاه پاسخگو است و نتيجه دائمي ندارد(بدليل تغيير الگوريتم هاي گوگل). در ادامه به چند وب سايت ايراني جهت ثبت بك لينك رايگان اشاره مي كنيم.

بك لينك رايگان

آپارات

همانطور كه با وب سايت آپارات آشنا هستيد، اين وب سايت يكي از موفق ترين وب سايت هاي فعال در زمينه اشتراك گذاري ويدئو است كه مي تواند براي ثبت بك لينك رايگان بسيار مفيد واقع شود. بهتر است حتما در اين وب سايت عضو شويد و از پروفايل خود را در ابتدا كامل كنيد. پس از آن نياز است تا يك ويدئو كه ترجيحاً مربوط به كسب و كار شما باشد و بهتر است كه جنبه آموزشي داشته باشد، را بارگزاري كنيد تا بازديد جذب كند. در اين حالت مي توانيد توضيحاتي براي ويدئوي خود در نظر بگيريد. نكته اينجاست كه مي شود در بين نوشته هايتان، لينك مورد نظر را درج كنيد. اين لينك مي تواند كلمات كليدي باشد كه قرار است در سئو سايت آن كار كنيد.

حتما بخوانيد  راهكارهاي سئو و بهينه سازي سايت

بك لينك رايگان

كلوب

وب سايت كلوب نيز همانند وب سايت آپارات توسط يك شركت ساخته شد و به اندازه وب سايت آپارات قدرت مناسبي جهت ثبت بك لينك رايگان دارد. وب سايت كلوب را مي توان از جمله شبكه هاي اجتماعي فارسي موفق ناميد كه در مدت زمان كوتاهي توانسته جاي خود را ميان كاربران دنياي مجازي باز كند و درجات عالي برسد. در اين وب سايت همانند شبكه هاي اجتماعي كه تاكنون فعاليت داشته ايد مي توانيد فعاليت كنيد. درج مقاله، يادداشت، تصوير، ويدئو يا هر چيزي كه مي تواند در اين وب سايت بازديد كسب كند را در آن به اشتراك بگذاريد و همانند توضيحاتي كه براي آپارات داده شد، بك لينك خود را در ميان نوشته هاي خود ثبت كنيد، مثلا سئو در كرج

بك لينك رايگان

فيسنما

احتمالا به ياد فيسبوك افتاديد 🙂 فيسنما نيز يك شبكه اجتماعي با رويكردي فيسبوكي است. اين وب سايت سعي كرده تا شباهت فراواني به فيسبوك داشته باشد تا كاربران خود را از اين راه جذب كند كه اين روش بي نتيجه هم نبوده و فيسنما همانند فيسبوك توانست يك شبكه اجتماعي محبوب در كشورمان شود. اين وب سايت همانند فيسبوك مي تواند هر چيزي را به اشتراك بگذارد. فعاليت خود را در اين وب سايت هرچه زودتر شروع كنيد، زيرا مي توانيد در آن به ثبت بك لينك رايگان بپردازيد.

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 226

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/5/24  | ۱۱ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

عصر امروز به عصر تايپوگرافي تبديل شده است. همان طور كه مي دانيم در طراحي سايت زيبايي سايت علاوه بر توليد محتوا و بهينه سازي آن، از اهميت بالايي برخوردار است. در طراحي گرافيكي سايت و همچنين در كنار آن انتخاب فونت مناسب براي سايت بايد دقت بسياري شود. تايپوگرافي يعني تغيير سايز، فاصله، شكل حروف، فاصله خطوط، نوع فونت متن و … به صورتي كه به وجود اورنده زبان بصري باشند. حال به تعريف تايپوگرافي و تاثير آن بر طراحي سايت مي پردازيم.

تايپوگرافي و تاثير آن بر طراحي سايت

نقش اينترنت و دنياي ديجيتال بر هيچ كس پوشيده نيست. اكثر تجارت ها به صورت آنلاين و از طريق اينترنت انجام مي پذيرد. مي دانيم كه پس از طراحي سايت، سئو و بهينه سازي سايت آن بايد انجام بپذيرد تا بازاريابي اينترنتي موفقي داشته باشيم. اما در كنار ان بايد اهميت زيادي نيز به تايپوگرافي سايت داد. به طوري كه جذاب و كاربر پسند بوده و كار شما را بهتر شرح دهد. ما نمبي توانيم تاسيپوگرافي براي سايت انتخاب كنيم كه با سليقه تمام كاربرانسازگار باشد اما مي توانيم آن را اصولي و قابل درك تر نماييم تا به ايت خود زيبايي و جذابيت بالاتري ببخشيم.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 204

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/5/9  | ۰۹ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

طراحي سايت ريسپانسيو چيست؟ آيا با واژه ريسپانسيو(Responsive) يا واكنشگرا آشنا هستيد؟ ريسپانسيو بودن به چه معناست و چه كاربردي دارد؟ آيا استفاده از آن الزامي است؟ چه سرويس هايي به ريسپانسيو بودن اهميت مي دهند؟
ريسپانسيو يا واكنشگرا به اين معنا است كه وب سايت طراحي شده در تمام دستگاه ها نظير كامپيوتر شخصي، لپ تاپ ها، تبلت ها، دستگاه هاي هوشمند و انواع موبايل ها بهترين نمايش را داشته باشد و در هر اندازه اي از خود واكنش نشان دهد. طراحي سايت ريسپانسيو دغدغه بسياري از مديران وب سايت ها است. در قديم بدليل اين كه اندازه صفحه نمايش ها بزرگ بودند و كمتر كسي از دستگاه هاي هوشمند براي بازديد از يك وب سايت استفاده مي كرد، اين موضوع فاقد اهميت بود. ولي در حال حاضر بيش از ۵۰ درصد از كاربران جهت بازديد از يك وب سايت از دستگاه هاي هوشمند به غير از كامپيوترها استفاده مي كنند. اين موضوع باعث شده تا تمام طراحان وب سايت اين موضوع را ناديده نگرفته و به آن توجه كنند و در طراحي هاي خود از آن ها استفاده كنند. طراحي وبسايت ريسپانسيو به يكي از داغترين موضوعات در سال ۲۰۱۳ تبديل شد كه بخشي از آن به دليل رشد گوشي‌هاي هوشمند و ساير دستگاه‌هاي موبايل بود. بيشتر مردم از دستگاه‌هايي با صفحه نمايش كوچكتر براي مشاهده صفحات وب استفاده مي‌كنند.

حتما بخوانيد  عوامل فراري شدن كاربران سايت – بخش ششم

ريسپانسيو فقط براي نمايش نيست!

سوالي كه وجود دارد اين است كه آيا حالت ريسپانسيو فقط براي بهتر ديدن وب سايت است؟ پاسخ اين سوال منفي است. طراحي سايت ريسپانسيو باعث حرفه اي تر شدن وب سايت شما و حالات واكنشگرا در ابعاد مختلف است. ولي اين امر فقط جنبه ظاهري ندارد و مبحث آن گسترده تر است. علاوه بر اين كه وضوح تصاوير استفاده شده در حالت ريسپانسيو حفظ مي شود، المان هاي طراحي شده در وب سايت هم تحت تاثير اين موضوع هستند. يعني با كوچك شدن صفحه نمايش، وضوح تصاوير و المان ها نيز تغيير مي كند و باعث مي شود تا المان ها نيز باكيفيت ظاهر شوند.

ريسپانسيو؟ سئو؟

تعجب نكنيد! كاملا درست است. حالت واكنشگرا نيز در سئو تاثير بسزايي دارد. گوگل در اوايل سال ۲۰۱۷ به گفته خود تاكيد كرد و اين موضوع را متذكر شد كه وب سايت هايي كه حالت واكنشگرا در آن ها وجود ندارد، به مراتب نمرات منفي دريافت مي كنند. همچنين اين ريسپانسيو بودن از نظر گوگل به همين جا ختم نمي شود. گوگل در سال جديد قصد دارد تا جلوي وب سايت هايي كه كاربران را آزار مي دهد بگيرد. وب سايت هايي كه چه در حالت ريسپانسيو چه در حالت دسكتاپ از ابتدا اسكرول زيادي خورده تا به محتوا برسند نيز نمرات منفي دريافت مي كنند. پس قضيه ريسپانسيو بودن جدي است 🙂 طراحي وب سايت خود را جدي بگيريد!

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 192

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/5/1  | ۱۰ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

آموزش ثبت رايگان سايت در الكسا پس از تغييرات اخير

سايت الكسا (alexa.com ) يكي از معروف ترين و قديمي ترين سايت هاي جهان براي آمار بازديد و رتبه بندي تمامي سايت هاي سراسر جهان مي باشد. و طراحان سايت و سئو كارها از اين سايت براي آناليز وب سايت خود بسيار استفاده مي نمايند.  اين سايت اخيرا دستخوش تغييرات زيادي شامل تغييرات گرافيكي و ظاهري و همين طور تغييرات فني و كاربردي بوده است كه كاربران زيادي را دچار مشكل نموده است. كاربران براي claim كردن در واقع ثبت سايت رايگان در الكسا سردرگم شده اند. برخي كاربران اين فكر را مي كردند كه پس از تغييرات به وجود آمده اين قسمت از سايت الكسا حذف گرديده است. در صورتي كه هنوز هم اين امكان با كمي تغييرات در روند آن قابل اجرا مي باشد. براي اجراي اين كار بيشتر از همه در قسمت پرداخت ها و اطلاعات حساب مالي شاهد تغييرات خواهيم بود طراحي سايت در كرج.

تغييرات اساسي به وجود آمده در الكسا

در طراحي جديد سايت الكسا در كد هاي HTML و CSS سايت از از سيستم قدرتمند Bootstrap استفاده شده است. همين طور سايت الكسا در طراحي جديد خود از ابزار آمارگير گوگل google analytics استفاده مي نمايد.

حال قصد داريم در اين مقاله به آموزش ثبت رايگان سايت در الكسا بپردازيم:

در ابتدا وارد سايت الكسا شويد http://www.alexa.com/ و اگر حساب كاربري داريد وارد آن شده و در غير اين صورت براي خود يك حساب كاربراي ايجاد نماييد و پس از تاييد آن از طريق ايميل وارد حساب كاربري خود شويد. سئو در كرج.
در مرحله بعد وارد تب Home شويد و وسايت خود را در اين قسمت وترد نماييد و Enter را بزنيد.

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 206

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/4/25  | ۰۷ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

طبق تعريفي كه انجمن بازاريابي AMA آمريكا دارد، برندينگ مجموعه اي تشكيل شده اس نام، لوگو، علامت، طراحي، رنگ بندي و يا تركيبي از آنها است كه برتري ها و خدمات هر تجارتي را هويت مي بخشد. در عمل برندينگ تفاوت هاي شما را به شركت هاي بسيار ديگر مشخص كرده و قطعا كسي كه برندينگ انجام داده باشد و خود را برند كرده باشد، از باقي نام ها متمايز مي شود. بنابراين برندينگ درباره رقابت بر سر مشتري و شتيوق آنها به انتخاب محصولات و خدمات شما در ميان رقبا نيست، بلكه ايجاد چشم انداز و ذهنيت نسبت به تجارت خود در مشتريان است. برندينگ را مي توان با عمليات بسيار گسترده اي آغاز كرد و ادامه داد. يكي از اين اقداماتي كه مي توان به آن اشاره كرد، طراحي سايت است. با طراحي سايت مي توانيد برند خود را وارد دنياي مجازي كنيد و ورود به دنياي مجازي باعث مي شود حضور خود را در اين دنيا تثبيت كنيد. فرض كنيد كسي نام شركت شما را در اينترنت جستجو كند، چه مي شود اگر شما لينك اول نباشيد؟ قطعا جلوه مناسبي نخواهد داشت. ولي اگر نام شما پس از جستجو اولين لينك باشد و به شكلي زيبا به نمايش درآيد، تصوير مناسبي در ذهن مخاطب شكل ميگيرد.

دستاوردهاي برندينگ مناسب مي تواند شامل موارد زير باشد:

  • پيام و شعار شما را به خوبي منتقل ميكند
  • اعتبار شما را تاييد كرده و افزايش ميدهد
  • هويت مناسب برند مشتريان را به راحتي متقاعد خواهد كرد
  • وفاداري مشتريان به شما را افزايش ميدهد
  • برقراي ارتباط عاطفي و ايجاد حس شناخت در مشتريان

.

اهميت برندينگ در چيست؟

جهت موفقيت در برندينگ بايد نياز هاي مشتريان را به خوبي بشناسيد و استراتژي برند شركت خود را در هر زمان متناسب با آن برنامه ريزي كنيد. برندينگ شما با تجربيات و برداشت هاي قبلي مشتريان از بازار در ارتباط است و در كنار جذب عده اي بسوي شما، مشخصا بخشي از مشتريان را از شما دور خواهد كرد. برندينگ موفق بايد هر روز در تلاش براي جلب مشتريان و جذب مشتريان جديد باشد. اين كار تنها در سايه تحقيقات ميداني درست، رضايت مشتريان و بررسي عملكرد و تعيين استراتژي تبليغاتي صحيح امكان پذير است. در عمل، مديريت برند پايه و اساسي مناسبي را براي بازاريابي و ارتباطات شما ايجاد خواهد كرد كه عدم توجه به آن ممكن اس شما را از رقيبانتان عقب بي اندازد.

بازسازي يك برند

ممكن است شما در حال حاضر برند خود را تعريف و معرفي كرده باشيد ولي از نتايج و دستاوردهاي آن راضي نباشيد، بازسازي و بهبود برندينگ مرحله اي حساس و مهم در تاريخ هر تجارتي خواهد بود و كوچكترين اشتباه ممكن است موجب از دست رفتن مشتريان كنوني شما گردد ولي در نقطه مقابل برندينگ حرفه اي و مشاوره با متخصصين امر ميتواند تجارت شما را متحول كرده و مشتريان شما را تا چندين برابر افزايش دهد.


امتیاز :

بازدید : 224

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/4/12  | ۰۷ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

پس از طراحي سايت نوبت به انجام سئو و بهينه سازي سايت خواهد رسيد. يكي از الزامات يك وب سايت براي بهتر ايندكس شدن در موتور هاي جستجو گر نقشه سايت يا همان سايت مپ xml) ) سايت مي باشد. سايت مپ زبان نشانه گذازي قابل توسعه سايت بوده و فايلي است متني كه تمام آدرس هاي سايت و همچنين اطلاعات متا براي هر آدرس از سايت مانند درجه اهميت آن، به روز رساني ها و ارتباط آن با ديگر صفحات در آن موجود مي باشد. نقشه سايت كمك مي كند تا صفحات سايت شما در موتور هاي جستجو، بهتر ايندكس شود. به اين صورت كه براي ربات موتورهاي جستجو نقشه راهنما را ايفا كرده و به شناسايي هر چه سريعتر و بهتر صفحات شما و اطلاع از تغييرات صفحات سابق به شما كمك مي كند. فايل نقشه سايت داخل پوشه اصلي فايل‌ها در هاست قرار مي گيرد.

تگ هاي استفاده شده در ايندكس نقشه سايت

  • هر فايل ايندكي مي تواند تا ۵۰۰۰۰ سايت مپ را در خود جاي دهد.
  • <sitemapindex>  باز و بسته شدن ايندكس نقشه سايت با اين تگ انجام مي شود.
  • <sitemap>  اطلاعات مربوط به هر نقشه سايت در اين تگ قرار دارد.

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 189

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/3/28  | ۰۶ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

فريم ورك طراحي سايت چيست؟

فريم ورك ها  كتابخانه هاي آماده اي مي باشند كه داراي يك چارچوب كاري منظم در زبان هاي برنامه نويسي مي باشند. و برنامه نويسان و طراحان مي توانند با فريم ورك هاي طراحي سايت در مدت زمان كمتر و با سهولت كار طراحي خود را انجام دهند. براي مثال ديگر لازم نيست براي طراحي يك سايت ريسپانسيو از مرحله اول شروع به نوشتن كد هاي سنگين و مشكل براي واكنشگرا كردن آن وب سايت نمايند كه نياز به آموزش Css زيادي دارد. در واقع فريم ورك ها اين كار را از پيش براي طراحان انجام داده اند و آن ها مي توانند به راحتي از آن استفاده نمايند. در فريم ورك هاي مختلف متد ها و كلاس هايي از قبل كد نويسي شده اند و برنامه نويسان مي تواند با استفاده از آنها خود كد هاي كمتري را نوشته و بهره وري بهتري داشته باشند.

مزاياي كار كردن با فريم ورك ها:

  • سادگي بيشتر
  • امنيت بالاتر
  • زمان كمتر
  • بهره وري بالاتر با نتيجه بهتر
  • داراي اصول مهندسي خاص
  • رفع نواقص
  • نمونه هاي بيشتر
  • پياده سازي حرفه ايي

و موارد بسيار ديگر دارد.

 

در ادامه براي شما چند مورد از پر كاربرد ترين فريم ورك ها را معرفي مي كنيم. با ما همراه باشيد.

 Bootstrap

Bootstrap امروزه يكي از معروف ترين و پر كاربرد ترين فريم ورك ها مي باشد. اين فريم ورك از مجموعه اي از ابزارهاي رايگان براي طراحي آسان صفحات وب و همچنين نرم افزار هاي تحت وب مي باشد. Bootstrap شامل كدهاي    زبان برنامه نويسي Css و HTML و توابع JavaScript  مي باشد كه به راحتي امكان ايجاد فرم ها، دكمه ها، ستون ها و المان هاي ديگر يك سايت را به صورت استاندارد فراهم مي سازد. امكان طراحي واكنشگرا به طوري كه صفحات وب به صورت هماهنگ و استاندارد در تمامي دستگاه ها نمايش داده شود، از نسخه دوم آن به بعد لحاظ شد.

Pure

Pure Framework  از جديد ترين فريم ورك ها مي باشد كه در سبك مدولار  توسط ياهو ارائه شده است.اين فريم ورك بسيار كم حجم و سريع مي باشد و تنها از زبان هاي برنامه نويسي HTML و CSS ساخته شده و در واقع در ن هيچ گونه كد JavaScrip  مشاهده نمي شود.

از ويژگي هاي اين فريم ورك مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  • ريسپانسيو بودن
  • طراحي ساده فرم ها و جدول ها
  • طراحي ساده
  • فشرده بودن و حجم پايين 5.7 KB
  • جزء به جزء بودن كدها (هر قسمت از فريم ورك كه نياز باشد از Css ججداگانه آن استفاده مي شود.)

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 204

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/3/28  | ۰۶ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

سئو تكنيكال سايت داراي اهميت بسيار بالايي بر روي افزايش رتبه سايت مي باشد. پس از معرفي الگوريتم هاي رتبه بندي گوگل در مبحث سئو و بهينه سازي سايت، اصول سئو سايت دستخوش تغييرات زيادي شد. پس از آن اهميت محتواي وب سايت ها بسيار افزايش يافت و بازاريابي محتوايي در سايت ها و شبكه هاي اجتماعي به شدت روي كار آمدند. اين به اين دليل بود كه ديگر موتور جستجوگر گوگل اهميت بسيار زيادي به كيفيت محتواهاي توليدي مي داد. بعد از آن بازاريابان بيشتر به حوزه توليد محتوا پرداخته و بيشتر از اين طريق به سئو سايت خود مي پرداختند. اما اين در حالي است كه اگر يك وب سايت از لحاظ كد نويسي داراي مشكل باشد و اصول سئو در آن رعايت نشده باشد هر چقدر هم كه محتواي با كيفيت توليد كند، فايده اي نداشته و مطالب در موتور هاي جستجو ايندكس نمي شوند و بازديد مناسب خود را كسب نخواهند نمود.
بنابراين زماني كه يك وب سايت داراي مشكلات تكنيكال باشد كاربران خود را از دست مي دهد زيرا آن ها در جنين سايتي سردرگم شده و حتي ممكن است عمليات خريد را ترك نموده و منصرف شوند. ما بايد يك تجربه ي كاربري اصولي و با كيفيت به آن ها ارائه دهيم.

كد هاي كلاس ۴xx مربوط به خطاي HTTP از طرف كاربر بوده و كدهاي كلاس ۳ xx به جهت تغيير مسير استفاده مي شود.به طور مثال زماني كه با كد ۴۰۴ مواجه مي شويم يني صفحه ي مورد نظر را در دسترس نداريم. بهترين راه به منظور كاهش كدهاي وضعيت HTTP، به روز رساني تمامي صفحاتي از سايت مي باشد كه كدهاي وضعيت ۴۰۴, ۳۰۱, را دارا مي باشند.  اين كار باعث مي شود كه محتواي شما به خوبي ايندكس شده و هر زمان كه كاربر روي لينك مورد نظر كليك مي كند با خطاي ۴۰۴ مواجه نشود.

روش رايج براي افزايش سرعت بارگزاري وب سايت ها وجود دارد :

  • فشرده سازي كدهاي CSS،  HTMLو CSS
  • بهينه سازي تصاوير
  • استفاده بيشتر از خاصيت كش مرورگر

بنابر اين وضعيت سئو تكنيكال اهميت بالايي در افزايش ترافيك ورودي به سايت از گوگل و افزايش رتبه سايت دارد بنابراين بهتر است آن ها را مرتبا كنترل نماييد.

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 224

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/3/8  | ۰۹ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

حتما به وب سايت هاي بسيار زيادي برخورده ايد كه داراي وبلاگ هستند. دلايل استفاده از وبلاگ مي تواند بسيار عمده باشد يا بهتر است اينطور بگوييم كه فقط مي تواند يك يا دو دليل وجود داشته باشد. دليل اول براي استفاده از وبلاگ در وب سايت ها، بهبود سئوي وب سايت است. دليل دوم هم يك ميل كاملا شخصي است. فارغ از تمام اين ها، بطور كلي و بدون ديد تخصصي وجود يك وبلاگ مي تواند دلايل فراوان ديگري هم داشته باشد. اگر موشكافانه بنگريم، استفاده از وبلاگ در سئو هم مي تواند دلايل زيادي داشته باشد. در اين مقاله با ما همراه باشيد.

افزايش ترافيك وب سايت

يكي از روش هاي بازاريابي اينترنتي افزايش ترافيك يك وب سايت است. وجود وبلاگ ها در سايت هاي مختلف و با قرارگيري انواع محتوا ها در آن ها يك عامل بسيار مهم و حياتي در افزايش ترافيك يك وب سايت محسوب مي شود. اين محتواها مي تواند در جستجوگرها مورد جستجو قرار بگيرند و همچنين قابليت به اشتراك گذاري را دارند. در نهايت اين كار باعث مي شود تا كاربران زيادي به وب سايت جذب شوند و تعداد بازديد هاي وب سايت افزايش پيدا كند و سئو سايت افزايش يابد. در بروزرساني وبلاگ سعي داشته باشيد كه هر روز آن را بروز كنيد.

برقراري ارتباط ميان مديران و كاربران

اين بسيار مهم است كه ارتباطي ميان شما و كاربرانتان وجود داشته باشد. اگر وب سايت شما يك طرفه باشد، بانس ريت شما افزايش پيدا مي كند و كاربراني كه وارد وب سايت شما مي شوند بلافاصله از وب سايت شما خارج مي شوند و اين عمل باعث مي شود تا گوگل به وب سايت شما رتبه هاي منفي دهد. پس وجود يك وبلاگ علاوه بر تاثيرگذاري در زمينه سئو در ايجاد روابط هم مي تواند تاثيرگذار باشد. بطور مثال شما در وبلاگ خود در مورد جديدترين بروزرساني وردپرس صحبت مي كنيد. ممكن است در اين نسخه از بروزرساني وردپرس يك مشكل در ميان وب سايت هاي فارسي رايج شود و كاربران بدنبال راه حل اين مشكل باشند. در صورتي كه شما اولين كسي باشيد كه همچين مطلبي را منتشر كرده و راه حلي را بيان كرده باشيد، كاربران به سمت وب سايت شما هجوم آورده و علاوه بر اين كه با شما و وب سايت شما آشنا مي شوند، از وجود و حضور شما در دنياي مجازي آگاه مي شوند. حال اگر مشكلشان حل شود، از اين پس بر روي شما حساب باز مي كنند و ممكن است مشتري شما شوند.

از تجربه آويناوب استفاده كنيد و به موارد زير دقت كنيد:
  • وبلاگ خود را حتما ايجاد كنيد
  • در منوهاي اصلي به وبلاگ لينك دهيد
  • وبلاگ را تا مي توانيد در طراحي سايت شكيل طراحي كنيد
  • وبلاگتان را حداقل روزي يك بار بروز كنيد(مطلب جديد منتشر كنيد)
  • مطالب جذاب و بروز در وبلاگ قرار دهيد
  • محتواي وبلاگ را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد
  • در سئو به كلمات كليدي خود لينك دهيد
  • موفق باشيد 🙂

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 209

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/2/30  | ۱۱ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

لينك بيلدينگ طبيعي چيست؟ ممكن است سوال بسياري از مديران و وبمستران باشد. لينك بيلدينگ ايجاد لينك سازي در وب سايت هاي ديگر است. اين كار به جهت بهبود سئو انجام مي شود. ممكن است شما قصد افزايش رتبه يك كلمه كليدي در يك جستجوگر را داشته باشيد. پس از بهينه سازي سايت و توليد محتواي دقيق و با كيفيت، بايد به سراغ لينك بيلدينگ برويد. پس دليل استفاده از لينك بيلدينگ را بهمراه مفهوم آن متوجه شديم. متاسفانه در گذشته خريد بك لينك ها بسيار مُد بود و همچنين جستجوگرهايي مثل گوگل قوانين خاصي براي اين موضوع در نظر نگرفته بودند و سوء استفاده هاي بسيار زيادي در اين قضيه صورت گرفت و بسياري فقط با خريد بك لينك به نتايج مفيدي در سئو دست پيدا كردند. چندي از اين قضيه نگذشت كه گوگل قوانين سخت گيري براي اين نوع لينك سازي در نظر گرفت و كساني كه اين نوع لينك سازي را ادامه دادند در گوگل پنالتي شدند و تمام زحماتشان به هدر رفت.

دليل استفاده از لينك بيلدينگ طبيعي

از نظر ما گوگل متوجه اين موضوع مي شود و بهتر است از روش هاي طبيعي لينك سازي هاي خود را انجام دهيد. لينك سازي طبيعي در بهينه سازي سايت كمك بسزايي مي كند و مي تواند رشد فراواني در بالا آمدن يك كلمه كليدي در جستجوگرها داشته باشد. از اين پس دقت داشته باشيد كه محتواي شما توسط خزنده هاي گوگل بررسي مي شود و نياز است حتما محتواي شما مفيد و توليدي باشد و داراي كلمات كليدي و لينك سازي هاي داخلي باشد. در اين صورت شما روش هاي طبيعي را دنبال مي كنيد و سايت شما توسط گوگل پنالتي نمي شود.

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 237

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/2/28  | ۰۹ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

تجارت الكترونيكي به عنوان معاملات تجاري، خدمات مشتري و كارهاي فرا تجاري تعريف مي شود كه موجب استفاده از ارتباطات ديجيتالي شده است. زيرساختار اصلي براي تجارت الكترونيكي، محيط محاسباتي شبكه ديجيتال است كه سازمان و افراد را در تجارت، صنعت، دولت و خانه به هم پيوند مي زند.

در اين سيستم، مشتري از يك وب سايت براي سيستم تجارت الكترونيكي استفاده مي كند تا به اطلاعات دسترسي داشته باشد تا معاملات آن لاين را به راحتي انجام دهد.

اگرچه بعضي از سنجش هاي ايمني مانند رمزگذاري داده ممكن است بعضي مسائل بالا را خطاب قرار دهد، موضوعات ايمني نيازمند خظاب-قرارداده شدن در ساير بخش ها هستند و سيستم تجارت الكترونيكي در مشتريان نرم افزار بايد از داده استفاده كنند.

در بيشتر سيستم هاي نرم افزاري موجود مراكز امنيتي وجود دارد تا بر اثر بي دقتي برنامه ريز يا توسعه دهنده گان نرم افزار، مشكلاتي پديد نيايد. سيستم هاي نرم افزاري تجارت الكترونيكي بايد داده ها را سيستم نرم افزاري تبادل كنند كه توسط سايرين مانند مشتريان، عرضه كننده ها، شركا و ساير عوامل نرم افزاري كنترل شود. بنابراين مكانيسم هاي امنيتي در اين سيستم ها بايد منعطف، استاندارد و قابل اجرايي با ساير سيستم ها باشد. آنها از طرح هاي چندگانه با يك يا چند پيوندزننده مياني و واسطه مانند سرورهاي وب و كاربردي استفاده مي كنند. در راس اين موارد استانداردها و طرح هاي ارتباطي و شبكه در يك موقعيت تغيير مستمر است كه همه بخش هاي ايمني در تجارت الكترونيك را به روز مي كند. هكرها به طور ثابت از اين آسيب-پذيرها استفاده مي كنند و مي توانند از ويروس هاي خاصي براي نفوذ به سيستم تجارت الكترونيك استفاده كنند تا اطلاعات مشتري را بدزدند و يا سيستم را غيرقابل دسترسي كنند. بنابر گزارشات مشتري، هزينه نرم افزار مورد نظر در سال ۲۰۱۰ حدود ۲٫۳بيليون دلار بود و شبكه بازي سوني قرباني عملكرد اصلي هكرها در سال ۲۰۱۱ شد كه اطلاعات ميليونها كاربر ان دزديده شد.

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 251

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/2/26  | ۰۵ | نویسنده : bamana |