هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

طبق تعريفي كه انجمن بازاريابي AMA آمريكا دارد، برندينگ مجموعه اي تشكيل شده اس نام، لوگو، علامت، طراحي، رنگ بندي و يا تركيبي از آنها است كه برتري ها و خدمات هر تجارتي را هويت مي بخشد. در عمل برندينگ تفاوت هاي شما را به شركت هاي بسيار ديگر مشخص كرده و قطعا كسي كه برندينگ انجام داده باشد و خود را برند كرده باشد، از باقي نام ها متمايز مي شود. بنابراين برندينگ درباره رقابت بر سر مشتري و شتيوق آنها به انتخاب محصولات و خدمات شما در ميان رقبا نيست، بلكه ايجاد چشم انداز و ذهنيت نسبت به تجارت خود در مشتريان است. برندينگ را مي توان با عمليات بسيار گسترده اي آغاز كرد و ادامه داد. يكي از اين اقداماتي كه مي توان به آن اشاره كرد، طراحي سايت است. با طراحي سايت مي توانيد برند خود را وارد دنياي مجازي كنيد و ورود به دنياي مجازي باعث مي شود حضور خود را در اين دنيا تثبيت كنيد. فرض كنيد كسي نام شركت شما را در اينترنت جستجو كند، چه مي شود اگر شما لينك اول نباشيد؟ قطعا جلوه مناسبي نخواهد داشت. ولي اگر نام شما پس از جستجو اولين لينك باشد و به شكلي زيبا به نمايش درآيد، تصوير مناسبي در ذهن مخاطب شكل ميگيرد.

دستاوردهاي برندينگ مناسب مي تواند شامل موارد زير باشد:

  • پيام و شعار شما را به خوبي منتقل ميكند
  • اعتبار شما را تاييد كرده و افزايش ميدهد
  • هويت مناسب برند مشتريان را به راحتي متقاعد خواهد كرد
  • وفاداري مشتريان به شما را افزايش ميدهد
  • برقراي ارتباط عاطفي و ايجاد حس شناخت در مشتريان

.

اهميت برندينگ در چيست؟

جهت موفقيت در برندينگ بايد نياز هاي مشتريان را به خوبي بشناسيد و استراتژي برند شركت خود را در هر زمان متناسب با آن برنامه ريزي كنيد. برندينگ شما با تجربيات و برداشت هاي قبلي مشتريان از بازار در ارتباط است و در كنار جذب عده اي بسوي شما، مشخصا بخشي از مشتريان را از شما دور خواهد كرد. برندينگ موفق بايد هر روز در تلاش براي جلب مشتريان و جذب مشتريان جديد باشد. اين كار تنها در سايه تحقيقات ميداني درست، رضايت مشتريان و بررسي عملكرد و تعيين استراتژي تبليغاتي صحيح امكان پذير است. در عمل، مديريت برند پايه و اساسي مناسبي را براي بازاريابي و ارتباطات شما ايجاد خواهد كرد كه عدم توجه به آن ممكن اس شما را از رقيبانتان عقب بي اندازد.

بازسازي يك برند

ممكن است شما در حال حاضر برند خود را تعريف و معرفي كرده باشيد ولي از نتايج و دستاوردهاي آن راضي نباشيد، بازسازي و بهبود برندينگ مرحله اي حساس و مهم در تاريخ هر تجارتي خواهد بود و كوچكترين اشتباه ممكن است موجب از دست رفتن مشتريان كنوني شما گردد ولي در نقطه مقابل برندينگ حرفه اي و مشاوره با متخصصين امر ميتواند تجارت شما را متحول كرده و مشتريان شما را تا چندين برابر افزايش دهد.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : آموزش برندينگ، برندينگ، برندينگ چيست؟، سئو، سئو در كرج،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۲ تير ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۹:۳۳ | نویسنده : bamana |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی