هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

چگونگي حمل و نقل ساندويچ پانل: همانطور كه مروري بر ساندويچ پانل داشتيم، اين مواد نياز است تا در حمل و نقل احتياط لازم را داشت و طبق دستورالعمل هايي كه براي انتقال آن ها وجود دارد عمل كرد. ساندويچ پانل ها هم ممكن است در حمل و نقل خودشان آسيب ببينند و هم ممكن است به وسايل ديگر بدليل جنس سختشان وارد كنند. لذا هم بايد به ابعاد و چگونگي انتقال ها توجه داشت و آن ها را به شكل صحيح منتقل كرد.

چگونگي حمل و نقل ساندويچ پانل

در حين حمل و نقل ساندويچ پانل ساندويچ پانل توسط لودر يا وسايل ديگر، ساندويچ پانل ها ممكن است توسط چنگال هاي لودر آسيب ببينند. بايد بين اين چنگال ها طول به اندازه كافي وجود داشته باشد. اين بدين دليل است كه از انحراف اين پانل ها در حين حمل و نقل جلوگيري شود. پالت چوبي بايد توسط جرثقيل مناسب با استفاده از يك تسمه برداشته شود و دستگاه توزيع كننده بايد براي پانل هاي طولاتي داراي هسته استفاده شود تا ها سقوط نكنند.

طول پشتيباني بسته نبايد از ۱۵۰ سانتي متر بيشتر شود. حداكثر دو بسته در يك ستون كافي است و سطح پانل ها بايد روشن و به دور از گرد و خاك و همچنين نور مستقيم خورشيد باشد. ساندويچ پانل ها بايد بر روي سطح صاف، تميز و سخت در مكانن هايي تحت پوشش مسقف هستند در محلي ذخيره شوند. مهر و موم بسته ها بايد با هواي كافي بين آن ها باشد و بايد مطمئن باشيد تا هواي اضافه باعث انفجار اين بسته ها نشود.

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ساندويچ پانل، ساندويچ پانل سقفي، ساندويچ پانل ديواري، ساندويچ پانل سردخانه اي، قيمت ساندويچ پانل،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۱:۵۴:۰۶ | نویسنده : bamana |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی