هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

به گزارش پايگاه خبري بهداشت، ايمني و محيط زيست "بامنا"؛

استاد شهريار مزيد آبادي  پژوهشگر و مدرس امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري بامنا در چهارمين كنفرانس جامع مديريت بحران و HSE  با اشاره به تجربه سه دوره قبل برنامه ريزان اين كنفرانس گفت: برنامه ريزان كنفرانس با تجربيات سه دوره قبل اين كنفرانس به دنبال باز كردن و حتي پاسخ به مسائلي بودند كه لزوم توجه به آن مي‌تواند به آمادگي و پيشگيري از حوادث كمك كند. نگاه تخصصي به اولين حادثه بزرگ شهري بعد از جنگ تحميلي از منظر حريق  به همين دليل بود كه بحث‌هاي كارشناسي و سخنرانان به اين مهم پرداختند. در خصوص اهداف كنفرانس  لازم است كميته علمي باجمع‌بندي دستاوردهاي مقالات و سخنراني‌ها و كارگاه‌هاي ارائه‌شده و نظرات خبرگان به اين سؤال پاسخ دهد. اما به‌يقين بحث‌هاي علمي بدون اغراض سياسي در محيط‌هاي دانشگاهي، كشور را به‌سوي اهداف توسعه پايدار خواهد برد. حضور كارشناسان و مديران فني از سراسر كشور وتقارب آرا و اظهارنظرهاي فني ميزان آگاهي ذهني و عملياتي و  آمادگي در مقابل سوانح را افزايش خواهد داد.

مزيد آبادي در پاسخ به سوال خبرنگار پايگاه خبري بامنا در خصوص جايگاه HSE در پيشگيري و مديريت بحران كشور گفت: تا تعريف اين واحد مهم در امور اجرايي كشور در تمام سطوح مشخص نگردد و ضرورت وجود افراد آگاه و برنامه‌ريز در همه سطوح براي پيشگيري و  كاهش اثرات حوادث روشن نگردد، مديران تصميم گير درك مناسبي از ايجاد و حمايت از واحد HSE را نخواهند داشت. در حال حاضر در مهم‌ترين اركان اجرايي كشور اين فقدان مشهود است و برنامه روشن و اجرايي دقيقي براي مواجهه با شرايط اضطراري وجود ندارد. البته معرفي و بازتعريف اين واحد در قالب تبليغات، كارگاه‌هاي آموزشي، جلسات عمومي و اختصاصي با مديران مي‌تواند باور و توجه به اين واحد را افزايش دهد.

وي در پايان گفت: شايد ذكر اين تعريف كه وجود واحد بهداشت، ايمني و محيط زيست  به‌منزله حفاظت و امنيت در مقابله با شرايط اضطراري و بحراني، باعث كاهش هزينه‌ها و خسارات مي‌گردد و بدون شك اين اولين گام مي باشد.

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : بهداشت ايمني محيط زيست، بهداشت، ايمني و محيط زيست، اچ اس اي، محيط زيست،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۱:۵۱:۱۸ | نویسنده : bamana |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی