هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

همين حالا گوگل كروم خود را باز كنيد و در گوگل هر چيزي كه به فكرتان رسيد را جست و جو كنيد. از ميان نتايج جست و جو كدام يك از سايت ها را باز مي كنيد؟ مسلما از بين نتايج جست و جو ۳ سايت اول را باز خواهيد كرد. اگر خيلي حوصله داشته باشيد وبه نتيجه دلخواه خود نرسيده باشيد نهايتا به سراغ سايت هايي كه در صفحه اول نتايج جست و جو قرار دارند مي رويد.

هدفم از اين مثال اين بود كه سايت هايي كه در صفحه اول نتايج جست و جو در هر موضوعي قرار دارند ترافيك بيشتري نصيبشان مي شود. و اين ترافيك كاملا اورگانيك است. به خاطر اينكه شما دقيقا به دنبال نيازتان بوديد. هيچ وقت براي سرگرمي به دنبال خريد محصولي به صورت آنلاين در گوگل نمي گرديد!

در اين مقاله قصد دارم در مورد اهميت سئوي سايت و اينكه واقعا چرا بايد سايت خود را سئو كنيم صحبت كنم. اگر مي خواهيد براي دراز مدت و با هزينه خيلي كمتر از تبليغات شامل هزينه روي سايت خود سرمايه گذاري كنيد تا انتهاي اين مقاله همراه من باشيد.

چرا بايد سايت خود را سئو كنيم؟

ترافيكي كه از طريق گوگل وارد وب سايت شما مي شود به هيچ وجه قابل مقايسه با ديگر روش هاي تبليغاتي نيست. فرض كنيد از طريق تبليغات كليكي كمپيني را راه اندازي كرده ايد. افرادي كه روي بنر تبليغاتي شما كليك مي كنند ممكن است از روي سرگرمي و از روي حس كنجكاوي روي بنر شما كليك كرده باشند. فقط براي اينكه بنر شما جذاب و زيبا بوده است.

البته در بسياري از مواقع ديده شده است چنين ورودي هايي نصيب وب سايت تبليغ دهنده مي شود. در اين صورت با احتمال خيلي زياد ممكن است تبديلي انجام نشود. در واقع نرخ تبديل بسيار پايين است. فقط به خاطر اينكه بازديدكننده اي كه روي بنر مورد نظر كليك كرده اصلا هدفمند نبوده است.

البته اين فقط يك مثال بود و به هيچ وجه قصد زير سوال بردن تبليغات كليكي را ندارم. در بسياري از مواقع هم بوده كه كمپين هاي موفقي در تبليغات كليكي راه اندازي شده اند و فيد بك بسيار خوبي هم داشته اند. البته بستگي به نوع و موضوع كسب و كار هم دارد. اين گونه تبليغات بيشتر به درد وب سايت هايي كه جامعه هدف گسترده اي مثل تخفيفان دارند مي خورد.

حتما بخوانيد  رونق فروش با طراحي سايت

 

اگر سرمايه براي تبليغات نداريد همين حالا به سراغ سئو برويد

بسياري از كسب و كارهاي اينترنتي نوپايي كه به شركت ما (آويناوب) مي آيند گله از هزينه هاي بالاي تبليغاتي مي كنند. ما هم به عنوان يك پيشنهاد مقرون به صرفه سئوي سايت را به اكثر آن ها پيشنهاد مي كنيم.

هر كسب و كاري براي موفقيت نياز به بيشتر ديده شدن دارد. فرض كنيد بهترين كيفيت را براي مشتريان خود محيا كرده ايد. چه از نظر محتوا و چه از نظر خدمات و محصولاتي كه ارائه مي كنيد. تا زماني كه مخاطبان شما نتوانند با كسب و كار شما آشنا شوند اين همه زحمتي كه كشيده ايد به چه دردي مي خورد؟ اين كيفيت عالي كه دم از آن مي زنيد را كي مي خواهد ببيند؟

زماني كه قصد داريد بهترين مشتريان را از آن خود كنيد بايد به فكر جذب آن ها از طريق موتورهاي جست و جو باشيد. با سئو و بهينه سازي سايت خود براي گوگل و ديگر موتورهاي جست و جو و كمي دندان روي جگر گذاشتن مي توانيد با كمترين هزينه (نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي) بهترين بازخورد را از وب سايت خود دريافت كنيد.

 

از كجا بايد سئوي سايت را شروع كنيم؟

سئو و بهينه سازي سايت براي گوگل و ديگر موتورهاي جست و جو شايد به نظر خيلي از دوستان كار ساده اي باشد! به اين خاطر كه همين حالا در وب ايراني منابع زيادي از آن وجود دارد. شايد با مطالعه آن ها تا حدودي امكان يادگيري آن باشد.

ولي آيا واقعا سئو به همين جا ختم مي شود؟ آيا با خواندن و دانستن يك سري از فاكتورهاي سئو مي توانيد سايت خود را سئو كنيد؟ جواب اين اين سوال در صورتي بله است كه تجربه بالايي در اين زمينه داشته باشيد.

به خاطر اينكه سئو علمي است كه بايد به صورت تجربي آن را ياد گرفته باشيد نه فقط تئوري! در سئو يك سري ريز كاري هايي وجود دارد كه تا روي سايت خود يا هر سايت ديگري آن را تجربه نكرده باشيد نمي توانيد طعم موفقيت در سئو را بچشيد.

حتما بخوانيد  اشتباهات رايج در بازاريابي محتوا و راهكارهاي آن ۸

به طور مثال آموزش هاي زيادي در رابطه با لينك سازي خارجي براي سايت يا همان ساخت بك لينك در وب وجود دارد. ولي آيا فقط از طريق همين آموزش ها مي توان بهترين و با كيفيت ترين بك لينك ها را براي سايت خود بسازيد؟ مسلما اين طور نيست! در بسياري از مواقع ديده شده پروسه لينك سازي براي وب سايت مورد نظر سودي نداشته كه هيچ بلكه ضرر هم داشته است. فقط به خاطر اينكه اين كار به صورت اصولي انجام نشده است.

ادامه مطلب

 


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : خدمات سئوي سايت در كرج، سئوي تخصصي سايت، سئوي سايت، سئوي سايت در كرج،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۱:۳۴ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

روانشناسي رنگ: هنگامي كه صحبت از انتخاب رنگ براي طراحي دكوراسيون داخلي مي شود، همه ما به فكر فرو مي رويم. انتخاب رنگ مناسب براي دكوراسيون داخلي به صورت تصادفي نيست.
در نگاه اول به نظر ميرسد كه انتخاب رنگ براي دكوراسيون داخلي يك خانه اعم از رنگ اتاق نشيمن، اتاق ها يا آشپزخانه كاري بس آسوده باشد، زيرا ما مي دانيم كه چه چيزهايي را دوست داريم يا دوست نداريم. نتيجه كار در بسياري از موارد خوب است و در واقع همان چيزي است كه ما انتظار داشتيم. گاهي پيش مي آيد كه اطلاعي از رنگ ها نداريم و نمي دانيم چه سبكي مناسب منزل ما است در اين گونه موارد نتيجه كار چندان باب ميل نمي باشد و ارتباطي با ظاهر حرفه اي مد نظر ما ندارد.

روانشناسي رنگ براي طراحي دكوراسيون داخلي

طراحان داخلي كه دانش كاملي در مورد رنگ ها دارند، خيلي خوب مي دانند كه كدام رنگ ها مناسب براي كدام تركيب مي باشند. اين طراحان به خوبي از اثرات روانشناختي يك رنگ آگاهند.
براي رسيدن به نتيجه مورد نظر من هميشه اين ايده را دوست داشتم كه كه با تركيب يك رنگ خاص يا تركيبي از رنگ هاي خاص، مي توانيد خلق و خوي خود را با اين رنگ ها در كنار نور و بزرگنمايي تغيير دهيد.
در قدم اول بايد بدانيم كه ما سه رنگ اوليه و اصلي داريم: آبي، قرمز و زرد. هنگامي كه اين رنگ هاي اصلي را باهم تركيب كنيم، رنگ هاي ثانويه (زرد + آبي= سبز، زرد + قرمز=نارنجي، آبي + قرمز=بنفش) بدست مي آيند.

 با تركيب كردن رنگ هاي اصلي با ثانويه نيز رنگ هاي ترتيبي بدست مي آيند. رنگ هاي تكميلي در نمودار مقابل هم قرار دارند. هرجفت رنگ، مكمل يكديگر است و يك رنگ خنثي را بوجود مي آورند. هر فردي مي تواند رنگ ها را براساس گرم و سرد بودنشان دسته بندي كند. در نمودار رنگي، رنگ هاي سرد به رنگ هاي آبي و سبز گويند و رنگ هاي گرم، رنگ هاي زرد و نارنجي هستند و به آن سمت مي رود.

 رنگ ها بر روي ذهن ما تأثير گذارند و مي توانند حالت هاي مختلفي را در ما ايجاد نمايند. رنگ ها مي توانند به ما انرژي ببخشند، ما را تشويق كنند، در ما ايجاد آرامش و استراحت كنند يا باعث يادآوري خاطرات دلپذير ما شوند.
بعضي رنگ ها هم باعث افسردگي مي شوند و در ما باعث يادآوري چيزهاي غم انگيز شده و بعد از مدتي ما را خسته مي كنند.

زماني كه مي خواهيم رنگي را انتخاب كنيم بايد تمام اين موارد را در نظر بگيريم. زيرا اين ما هستيم كه در آن خانه ايم پس بايد از بودن در آن، احساس خوبي داشته باشيم.

۳ نكته مهم در انتخاب رنگ

  • بايد دقت كنيم كه چه مدت زماني را قرار است در آن اتاق صرف كنيم و چه فعاليت هايي را در آنجا انجام دهيم.
  • اتاق چه مقدار نور گير است و چه مواقعي از روز خورشيد به اتاق مي تابد كه همه اين ها به موقعيت اتاق بستگي دارد.
  •  به متراژ اتاق توجه كنيد اينكه كوچك است يا بزرگ. با توجه به متراژ، شما مي توانيد از رنگ هاي سبك تر يا تيره تر استفاده كنيد. رنگ هاي روشن احساس بزرگ بودن فضا را مي دهند در حاليكه رنگ هاي تيره تر و گرم تر باعث مي شوند كه اتاق كوچك تر ديده شوند.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : دكوراسيون داخلي، دكوراسيون مغازه، روانشناسي، روانشناسي رنگ ها، روانشناسي رنگ ها در دكوراسيون داخلي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۲:۰۷ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

واژه ماركتينگ يا بازاريابي در فرهنگ عامه، براي صاحبان كسب و كارهاي نوپا، واژه‌اي چالش برانگيز است. با توجه به اينكه سيل عظيم كسب و كارهاي اينترنتي، در هر زمينه‌اي براي خود رقيب مي‌تراشند، ايستادگي در برابر رقبا، كاري بسيار دشوار و چالش برانگيز است. مشكل وقتي جدي‌تر مي‌شود كه شما بودجه كافي براي تزريق به بخش ماركتينگ شركت خود را نداشته باشيد. در اين مقاله به بيان چند نكته براي ماركتينگ كسب و كار اينترنتي، بدون پرداخت هزينه مي‌پردازيم:

۱- مخاطبان خود را فراموش نكنيد

اين راهكار، مهم‌ترين و ساده‌ترين رويكرد موجود بوده كه همانند تحقيق و بررسي بازار هدف، براي ماركتينگ ضروري است. آيا در نظر داريد گروه خاصي از جامعه را جذب كنيد؟ معمولا چه وب سايت‌هايي مخاطبان شما را جذب مي‌كنند؟ مخاطبان، چه انتظاراتي از كالا يا خدمات شما دارند؟ چگونه مي‌توان انتظارات بازار را برآورده كرد؟

اين‌ها سوالاتي است كه هر كسب و كار آنلاين، پيش از برنامه ريزي براي استراتژي ماركتينگ، بايد جواب آن‌ها را بداند. ابتدا چند سوال كليدي را مطرح كنيد و سپس به تحقيق آن‌ها در بازار بپردازيد. در شبكه‌هاي اجتماعي، نظر مردم را درباره ميزان رضايت از كسب و كار خود بپرسيد. اين كار سبب شناخت بهتر كمبودهايتان شده و باعث مي‌شود تا رويكردتان را مطابق خواسته بازار تغيير دهيد.

۲- به دنبال ماركتينگ بر اساس توليد محتوا، باشيد

به جاي خريد فضاي تبليغاتي از گوگل يا پيچيده كردن طراحي وب‌سايت، مي‌توان از يك وبلاگ ساده يا صفحه اينستاگرام، براي معرفي و انتشار اخبار جديد كسب و كار  استفاده كرد. شما بايد سليقه مخاطب را تشخيص دهيد و توليد محتوا را بر اساس آن انجام دهيد.

ماركتينگ محتوا، نسبت به شيوه‌هاي سنتي، روشي ارزان‌تر و در عين حال پر از چالش است. به اين دليل كه شما بايد هر زمان حرف جديدي براي گفتن داشته باشيد و مطالب را به طور مرتب بروزرساني كنيد. در عين حال مطالب بايد جذاب بوده و از جلوه‌هاي بصري مانند عكس‌ و ويديوهاي باكيفيت، استفاده شود.

marketing

۳- در شبكه‌هاي اجتماعي فعال باشيد

اگر مطالب وب‌سايت شما خوانده نشود، بايد گفت، درواقع هيچ كاري انجام نداده‌ايد! محيطي مانند وردپرس مي‌تواند بستري مناسب براي استارت زدن سايت باشد، اما نبايد از اهميت شبكه‌هاي اجتماعي در كنار آن غافل شد. براي آگاه شدن از وقايع روزانه، بسياري از كاربران از شبكه‌هاي اجتماعي استفاده مي‌كنند. شما مي‌توانيد صفحه‌اي را در شبكه‌هاي اجتماعي مثل فيسبوك، براي وب‌سايت خود بسازيد. اگر كسب و كار شما رسمي‌تر است، مي‌توانيد از لينكدين بهره ببريد و اگر بيشتر جنبه عمومي دارد، اينستاگرام يا پينترست (Pinterest)، گزينه مناسبي است، اما از توييتر دوري كنيد!

۴- اهميت سئو (مديريت موتورهاي جستجو) را بيشتر دريابيد

يكي از مهم‌ترين ابزارهايي كه كاربران براي پيدا كردن شما در فضاي مجازي استفاده مي‌كنند، گوگل است. بنابراين، يك توصيه بزرگ اين است كه استراتژي سئو را بهبود دهيد.

يادتان باشد كه گوگل، بر اساس تعداد وب‌سايتي كه به آن لينك مي‌دهيد، وب‌سايتتان را رده‌بندي مي‌كند. اين بدين معنا است كه اگر شما به طور مرتب، محتواي خود را بروزرساني كنيد، وب‌سايت‌هاي ديگر نيز به محتواي به روز شما لينك داده و رتبه سايت شما در رده‌بندي جستجوي گوگل، بالاتر مي‌رود.

همانطور كه كلمات كليدي و لينك‌ها در رتبه بندي سئو نقش دارند، توليد محتواي باكيفيت نيز در اين مورد، موثر است.

۵- نيم نگاهي هم به كاربران موبايلي بيندازيد

طبق گزارش منتشر شده توسط شركت comScore در آپريل ۲۰۱۶، مشخص شد كه ۶۵ درصد از زمان صرف شده براي رسانه‌هاي ديجيتالي، توسط موبايل انجام مي‌شود.

به اين ترتيب، كسب و كارها بايد از استراتژي موبايلي هم استفاده كنند، به‌طوري كه دسترسي به وب‌سايت، از طريق موبايل نيز امكان‌پذير باشد. طراحي يك وب‌سايت مجزا براي كاربران موبايل، مي‌تواند ايده جالبي باشد. با توجه به اينكه كاربران موبايلي، زمان كمتري را صرف خواندن مطالب مي‌كنند، صفحات نسخه موبايلي بايد حاوي اطلاعات كمتري نسبت به نسخه دسكتاپ باشد. اگر وب‌سايت شما با دسترسي از طريق موبايل مشكل دارد، اين مساله مي‌تواند باعث كندي ترافيك آن شود و اين مشكل بايد سريع‌تر حل شود.

منبع : itresan.com


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : كسب و كار اينترنتي موفق، كسب و كار اينترنتي، كسب و كار آنلاين، موفقيت در كسب و كار،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۵۲:۰۲ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

ساندويچ پانل دست دوم: ساندويچ پانل يك نوع مصالح ساختماني پيش ساخته محسوب مي شود كه امروزه استفاده از آن متداول تر است زيرا به راحتي مي شود براي مقاصد گوناگوني از آن استفاده كرد. براي مثال شما مي توانيد براي پالايشگاه ها، صنايع و نيروگاه ها از ساندويچ پانل پشم سنگ استفاده نمائيد كه اين نوع از ساندويچ پانل ضد حريق است و با منتشر نكردن شعله هاي آتش احتمالي، ان را در يك جا محبوس نموده و از پيشرفت آن جلوگيري مي نمايد.

ساندويچ پانل دست دوم

ساندويچ پانل دست دوماين مصالح دچار نهايت فشردگي شده است. در اثر اين فشردگي ساندويچ پانل قابليت تحمل فشار بالا را دارد. اين يكي از ويژگي هاي مهم ساندويچ پانل است كه استفاده از آن براي ما مزاياي بالايي خواهد داشت و ما را در رسيدن به همه مقاصدمان به دليل مزاياي ويژه اش، ياري مي رساند.

در ساختمان هاي پيش ساخته، ويلاها و سوله هاي صنعتي نيز مي شود از ساندويچ پانل سقفي و ديواري استفاده كنيد.

براي آزمايشگاه ها و ساختمان هاي داروسازي يا صنايع شيميايي هم مي توانيد از ساندويچ پانل اتاق تميز استفاده كنيد كه با رعايت ورود و خروج هواي معلق در هوا از ايمني بالاتري اين مكان ها برخوردار مي شوند، فقط براي صنايع خاصي كه الويت كارشان دقت بالا در ميزان آلاينده ها مي باشد به كار مي رود.

ساندويچ پانل جزو مصالحي است كه به تازگي رواج يافته و ممكن است كه مردم هنوز بضاعت مالي استفاده از آن را نداشته باشند كه براي اين كار مي توانند از نوع دست دوم ساندويچ پانل استفاده كنند اما در مقابل يك بناي بسيار مرغوب ومستحكم را داشته باشند.

ويژگي مهم ساندويچ پانل

  • غير قابل اشتعال به دليل استفاده از فوم B2 و PIR
  • داراي قابليت تقويت مصالح ساختماني در فوم پلي يوررتان Polyurethane
  • داراي قابليت مونتاژ و دمونتاژ
  • عمر طولاني به دليل مقاومت بالا
  • داراي رنگ هاي متنوع
  • مقرون بصرفه
  • قابل شستشو بوده و بهداشتي

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ساندويچ پانل، ساندويچ پانل ديواري، ساندويچ پانل ديواري اتاقهاي تميز، ساندويچ پانل سقفي، ساندويچ پانل ماموت،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۸:۴۷ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

بازاريابي محتوا يا Content Marketing يكي از بهترين روش هايي است كه با استفاده از آن مي توانيد مخاطبان خود را به كسب و كارتان جذب كنيد. در واقع امروزه بازاريابي محتوا مثل يك قلاب عمل مي كند. از طريق توليد محتواي سودمند براي مخاطبان خود مي توانيد افراد زيادي را به سمت كسب و كار خود سوق دهيد. در اين مقاله كه از آويناوب منتشر شده است قصد دارم در مورد بازاريابي محتوا و اهميت استفاده از آن در كسب و كارهاي آنلاين صحبت كنم. پيشنهاد مي كنم در اين مقاله هم همراه من باشيد.

اهميت استفاده از بازاريابي محتوا در كسب و كارهاي آنلاين

بازاريابي محتوا يكي از بهترين روش هاي بازاريابي اينترنتي است كه صرفا با توليد محتواي مورد نياز مخاطبانتان در قالب هاي مختلف مي توانيد با مخاطبانتان در تعامل باشيد. هر وقت صحبت از توليد محتوا مي شود فكر همه به سمت نوشتن مقاله مي رود. اكثر افراد ، توليد محتوا را در قالب توليد محتواي متني يا همان مقاله نويسي مي بينند. در صورتي كه ديگر فرمت هاي محتوايي مثل ويدئو و پادكست طرفدارهاي بيشتري نسبت به محتواي متني دارند. سايت هايي مثل “سبكتو” از طريق توليد فايل هاي صوتي در قالب پادكست اقدام به توليد محتواي سودمند براي مخاطبان خود كرده اند. سوال من از شما اين است كه آيا همين مقاله اي كه الان در حال مطالعه آن هستيد به صورت صوتي در اختيار شما بود راحت تر نبوديد؟ در ادامه مواردي را عنوان مي كنم تا با اهميت اين روش بازاريابي اينترنتي در كسب و كارهاي آنلاين بيشتر آشنا شويد.

1.كم هزينه بودن

هزينه توليد محتوا نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي خيلي ارزان تر است. شايد پيش خود فكر كنيد براي توليد محتواي ارزشمند بايد هزينه هاي زيادي را پرداخت كنيد. در بسياري از مواقع اين طور است ولي نسبت به هزينه هاي ديگر روش هاي تبليغاتي مثل تبليغات كليكي بسيار ارزان تر است. از اين بابت مي گويم كه توليد محتوا براي شما بسيار ارزشمند تر و ماندگار تر از مثلا تبليغات يك ماهه در يكي از سايت هاي پر طرفدار است. به خاطر اينكه توليد محتوا براي شما مانند يك سرمايه گذاري بلند مدت مي ماند. از طريق توليد محتواي ارزشمند مي توانيد بسياري از هزينه هاي اضافي خود را كه مثلا صرف تبليغات مي كنيد را حذف كنيد و به جاي آن به صورت دراز مدت سرمايه گذاري كنيد.

حتما بخوانيد  نكات طلايي در تجارت الكترونيك

2.كاربر پسند بودن

هنگامي كه شما يك مقاله با عنوان “چرا بايد سايت خود را سئو كنيم؟” مي نويسيد به اين فكر كرده ايد كه چند نفر به دنبال پاسخ اين سوال هستند؟ اگر در مقاله خود به صورت كاملا دقيق و جامع به پاسخ اين سوال پرداخته باشيد مطمئن باشيد مورد توجه بسياري از مخاطبان شما قرار مي گيرد. بازاريابي محتوا دقيقا يعني همين. يعني براي مخاطبانتان محتوا توليد كنيد نه چيز ديگري! يكي از دلايل استفاده از بازاريابي محتوا در كسب و كارهاي آنلاين اين است كه محتواي توليد شده كاربر پسند است. زماني كه محتواي توليدي شما كاربر پسند باشد اولين قدم را براي جلب اعتماد مخاطبانتان بر داشته ايد. مخاطبانتان به شما اعتماد مي كنند و مشتاق مي شوند تا با ديگر خدمات كسب و كار شما نيز آشنا شوند. شايد ديگر خدماتي كه ارائه مي كنيد پولي باشد.

3.قابليت ويروسي شدن

بازاريابي محتوا پتانسيل ويروسي كردن محتواي شما را دارد. اينفوگرافيك هايي كه در شبكه هاي اجتماعي دست به دست مي چرخند را تا به حال ديده ايد. از همين مسئله مي توان به اين قضيه پي برد كه هر گونه محتوايي قابليت ويروسي شدن را دارد ولي به شرط اينكه جذاب و ارزش افزوده اي براي مخاطب داشته باشد. زماني كه من از محتوايي كه به دستم رسيده است خوشم مي آيد و حس مي كنم به درد ديگران هم مي خورد آن را سريعا براي ديگر دوستانم هم ارسال مي كنم. اگر توانايي توليد محتواي يونيك و ارزشمندي را داشته باشيد فرقي هم نمي كند در چه زمينه اي باشد، مطمئن باشيد كه توسط ديگر كاربران به اشتراك گذاشته مي شود. اگر به اين قضيه شك داريد همين حالا به لينكدين خود سر بزنيد و محتواهايي كه چندين بار به اشتراك گذاشته اند را ببينيد.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : استراتژي بازاريابي محتوا، اهميت بازاريابي محتوا، بازاريابي محتوا در كسب و كارهاي آنلاين، چگونه بازاريابي محتوا كنيم؟،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۷:۱۲ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

ايده هايي ويژه: براي روز تشريفات عروسي هزاران كار كوچك و بزرگ وجود دارد كه شما انجام دهيد. براي اينكه كاري را فراموش نكنيد بايد يك برنامه ريزي دقيق داشته باشيد. داشتن برنامه اي مطمئن به شما كمك مي كند كه بهترين و خاطره انگيز ترين مراسم را براي خود و مهمان هايتان داشته باشيد. بهرحال اين يك شبي است كه ديگر تكرار نشدني است و قرار است بعدها با ياد آوري آن لبخند را جاي گزين لب هاي شما نمايد.

ايده هايي ويژه براي داشتن عروسي خاص

بادكنك

استفاده از بادكنك بسيار مسحور كننده است. شما مي توانيد بادكنك ها را با گاز هليوم پر كرده و اجازه بدهيد كه در سالن معلق بماند و يا آن ها را به اكليل آغشته كرده و در جاهايي كه مد نظرتان است، بچسبانيد.

گلدان

از گلدان هاي استوانه اي شكل شيشه اي استفاده كنيد. مي توانيد اين گلدان ها را با آب پر كرده و درونشان گل بريزيد كه درون آب غوطه ور شوند. ايده هايي ويژه ديگري كه مي توان گفت اينست كه درون آن ها ميوه بريزيد كه جلوه بيشتري دارند.

اسم براي عروسي

مي توانيد براي تشريفات مجالس خود اسم خاصي انتخاب كنيد و بر روي يك تخته نوشته و در سالن قرار دهيد كه مهمان هايتان با آن عكس گرفته و توسط هشتگ در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذارند.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ايده، ايده هاي ويژه، ايده هايي ويژه براي داشتن عروسي خاص، تشريفات عروسي، تشريفات مجالس،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۱:۱۲ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

كيفيت آب از گرانبهاترين منابع طبيعي بوده كه تنها قسمتي از آن را مي توان بطور قابل قبولي بازيابي نمود با توجه به اينكه كشور ايران به دليل ريزشهاي كم جوي و نامناسب بودن پراكنش زماني و مكاني بارندگي در زمره كشورهاي خشك و نيمه خشك جهاني قرار دارد و متوسط بارندگي سالانه در كشور يك سوم متوسط بارندگي جهان است منابع آب تجديد شونده كشور با توجه به وضعيت بارندگي، پوشش گياهي و … بطور متوسط حدود ۱۳۰ ميليارد متر مكعب در سال و حجم قابل استحصال با احتساب حجم آبهاي برگشتي حدود ۱۲۶ ميليارد متر مكعب برآورد مي شود از كل آبهاي تجديد شونده حدود ۱۰۵ ميليارد متر مكعب را جريانهاي سطحي ۲۵ ميليارد متر مكعب را جريانهاي نفوذي و منابع زير زميني تشكيل مي دهند در هر حال متوسط حجم كل منابع آب كشور رقم ثابتي است.

مديريت كيفيت آب در استخرهاي خاكي

محدوديت منابع آبي و زمينهاي مناسب جهت احداث انواع استخرهاي پرورش آبزيان و نياز اين مزارع به منابع مالي كلان و سرمايه گذاري زياد براي انها كارشناسان را بر اين داشته كه حداكثر بهره برداري از منابع آبي حتي منابع آبي خود را سرلوحه مديريتي خود قرار دهند.

به عنوان مثال:

  •  استفاده از پس آب هاي كشاورزي براي پرورش
  •  پرورش آبزيان در مسير كانال ها
  •  بازيافت پس آب هاي پرورش

استفاده مؤثر از آب (كيفيت آب) مي توان دوام يك منبع ناكافي را افزايش دهد و مصرف انرژي را كاهش دهد و نقايص يك سيستم را جبران كند.

دسترسي آب فراوان سالم و بهداشتي و ارزان با تركيب شيميايي مناسب (كيفيت آب مناسب) براي محيط هاي توليدي يكي از رموز موفقيت به شمار مي رود. پيگيري سياست حداكثر سازي توان كيفيت آب در صنايع توليدي آبزيان مي تواند ضامن ارتقاي اين صنعت در كشور باشد.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : كيفيت آب، مديريت كيفيت آب، مديريت كيفيت آب استخرهاي خاكي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۹ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۴:۵۲ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

وقتي كلمه استارت آپ به گوش شما مي خورد، تصور ذهني شما از اين كلمه چيست؟ شايد اين فكر به ذهن شما برسد كه استارت آپ، كسب و كاريست كه براي اولين بار راه اندازي شده است يا اينكه با يك ايده ي منحصر به فرد آغاز شده است يا شايد فكر شما اين باشد كه استارت آپ شروع يك كسب و كار براي ارائه يك خدمت يا محصول جديد مي باشد كه تا كنون توسط هيچ گروه كاري ارائه نشده است. به راستي تمام آن چيزي در ذهن  شما در مورد اين كلمه نقش بسته است درست مي باشد. با ما همراه باشيد تا بتوانيد درست بودن فكر و عقيده خود را در اين مورد اثبات كنيد.

استارت آپ چيست ؟


تا كنون تعاريف گوناگوني در مورد اين كلمه ارائه شده است . يك تعريف از استارت آپ ، تجارت نوپايي كه در قالب يك كمپاني، شركت يا سازمان موقت مي باشد.
در ديكشنري وبستر،  استارت آپ به عنوان يك كسب و كار جديد تعريف گرديده است.
تعريفي كه از اريك رايز از استارپ آپ بيان گرديده، نهادي انساني كه به منظور خلق محصول، خدمت يا ارزشي نو ايجاد شده است.

اهداف استارت آپ چيست ؟

1- ايجاد و راه اندازي يك مدل تجاري جديد در زمينه ي خاص
2- تمركز براي رشد

استارت آپ چيست ؟


ويژگي هاي يك استارت آپ چيست ؟

يك استارت آپ خصوصيات متعددي دارد كه در زير به برخي از آن ها اشاره شده است اما ويژگي اصلي يك استارت آپ، توانايي آن براي رشد مي باشد. گراهام، استارت آپ را يك كمپاني كه بر پايه ي رشد سريع تاسيس شده باشد، معرفي مي كند.
1- ارزش آفرين است.
2- پايدار است.
3- مقياس پذير نيست. (به لحاظ اندازه هر اندازه اي مي تواند باشد)
4- فقط مبتني بر تكنولوژي هاي نوين نيست.
5- داراي نوآوري، خلاقيت و ايده پردازي است .
6- آينده نگر است.
7- متمركز بر مديريت فعاليت ها است.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : اهداف استارت آپ، تعريف كلي استارت آپ، ويژگي هاي استارت آپ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۸ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۶:۴۷ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

سبك سنتي: ما ايراني ها هر چقدر كه در دنياي مدرنيته حاضر زندگي كنيم و با ابزارات ديجيتال در ارتباط باشيم باز تعلق خاطري به ريشه هاي خود در گذشته داريم. گواه اين موضوع همان پشتي قرمز گوشه پذيرايي است كه گاهي با وجود تمام دغدغه هاي روزمره در كمال آرامش به آن تكيه مي دهيم و پا روي پا مي گذاريم. منظره ديگر صداي غلغله آب جوش درون سماورهاي قديمي است كه هنوز هم از داخل آشپزخانه هايمان به گوش مي رسد.
تيم درسا البرز براي آن هايي كه علاقه دارند بخشي از دكوراسيون داخلي منزل خود را به سبك سنتي تزئين كنند، نكاتي را گردآوري كرده و در اختيار شما كاربران عزيز قرار مي دهد…

۲۰ نكته براي دكوراسيون داخلي به سبك سنتي

۱- سرويس هاي ظروف سفالي با رنگ فيروزه اي و سورمه اي، كه تماشايشان ما را به خاطرات خوب گذشته برده و لبخند را لب هايمان هديه مي كند را، براي سرويس دم دستي انتخاب كنيد.

۲- گوشه اي از پذيرايي را به نشيمن بدون مبلمان اختصاص داده و از تعدادي پشتي با طرح هاي مورد سليقه خود براي دكوراسيون داخلي آن قسمت استفاده كنيد.

حتما بخوانيد:  نرده و حفاظ و درب آكاردئوني

۳- اگر علاقمند به مبلمان هستيد، مي توانيد از تخت هاي چوبي يا مبلماني با طرح هاي سنتي ايراني استفاده كنيد.

۴- كرسي ها يكي از شاخص ترين المان ها در دكوراسيون داخلي سنتي ايراني هستند. اگر جاي كافي داريد هرگز فراموششان نكنيد. كرسي صميميت وافري را به جمع ها مي بخشد.

۵- از پارچه هاي ترمه كه جزو صنايع دستي اصالتمان محسوب مي شود براي روميزي  ها استفاده كنيد.

۶- بالشتك هاي غلطكي خونه مادربزگ را با روكش هايي از طرح هاي سنتي در تركيب با كوسن ها استفاده كنيد.

۷- گليم و جاجيم را نه تنها براي پوشاندن فضاها بلكه براي روكش كوسن ها، مبلمان و حتي به عنوان تابلو فرش به كار ببريد.

۸- در خانه هاي سنتي قديمي ايراني از كلون و كوبه استفاده مي شده كه شما مي توانيد براي دكوراسيون داخلي از آن ها نيز بهره بجوييد.

۹- به جاي كتري و قوري هاي برقي امروزي مدرن از سماور و قوري چيني استفاده كنيد.

۱۰- خانم هايي كه عاشق چيدن ظروف در ويترين اند مي توانند از ظروف بلور و چيني هاي گل سرخ براي اين منظور استفاده كنند.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : دكوراسيون داخلي، دكوراسيون مغازه، دكوراسيون به سبك سنتي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۷ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۷:۱۱ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

كانتينرهاي حمل و نقل: واحدهاي كانتينري بخش عظيمي از صنعت حمل و نقل را تشكيل مي دهند. اين ظروف حمل و نقل، ساختارهايي هستند كه انواع مختلفي از محصولات را مي توان در آن ها ذخيره نمود و از بخشي از جهان به بخش ديگر فرستاد. محفظه هاي متحركي كه در سفرهاي طولاني از محتويات درونشان محافظت مي كنند و مانع از فروپاشي آن ها مي گردند.
به همين دليل، بسته به نوع محصولي كه حمل و نقل مي شود و خدماتي كه نياز دارند، واحدهاي كانتينري ممكن است در ابعاد، ساختار، مواد، نحوه ساخت و ساز و غيره متفاوت باشد. امروزه انواع مختلفي از اين كانتينرها به منظور حمل و نقل محصولات متفاوت مورد استفاده قرار مي گيرند. تمامي اين محصولات را شركت صنعت پوشش در كنار ساير محصولات ساندويچ پانل و ساندويچ پانل ماموت در اختيار داشته و مي تواند به شما عزيزان ارائه نمايد.

۱۶ نوع ويژه كانتينرهاي حمل و نقل

16 special types of transport containersكانتينر ذخيره سازي خشك:

اين سازه ها بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند؛ توسط ISO در ابعاد مختلف (۱۰،۲۰ و ۴۰ فوت) استاندارد سازي شده و براي ذخيره سازي مواد خشك مورد استفاده قرار مي گيرند.

كانتينر مخزن تخت:

اين كانتينر با كناره هاي قابل انعطاف، مانند كانتينرهاي حمل و نقل ساده هستند كه مي توان آن ها را به دو دسته تقسيم نمود و دو طرف را برش داد و قفسه اي براي حمل انواع وسيعي از كالا ساخت.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ساندويچ پانل، ساندويچ پانل ماموت، كانتينر،

ادامه مطلب

تاريخ : ۶ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۵:۱۴ | نویسنده : bamana |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی