هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

اسرار نهفته در لوگو: با توجه به اينكه گفتيم لوگو در واقع تصويري گرافيكي است كه مي تواند شامل متن يا عكس و حتي تركيبي از هر دو باشد ولي پشت اين اين تصوير گرافيكي اهداف و ارزش هايي نهفته است كه بايد به آن توجه شود. اين مهم ميسر نمي شود مگر با استفاده از طراحي لوگو ساده كه آن هم هنر و تجربه طراح آن است. در مقاله قبلي تعدادي از لوگو ها و اسرارشان را توضيح داديم و اينك به ادامه آن مي پردازيم.

اسرار نهفته در لوگو قسمت دوم

LE DE TOUR FRANCE

اسرار نهفته در لوگو Le de tour france

با دقت در طراحي اين لوگو متوجه اسرار نهفته در لوگو خواهيم شد. در اين لوگو دوچرخه سواري را مشاهده مي كنيم كه به شكل حرف R است و رنگ زرد چرخ دوچرخه در واقع نماينده رنگ لباس شركت در مسابقاتشان است.

EIGHT

اسرار نهفته در لوگو Eight

اين لوگو به قدري ساده طراحي شده كه مفهوم خود را مي رساند و دقيقاً همان اسم لوگو را بدون داشتن اسرار نهفته در لوگو در تصوير گرافيكي آن كه همان eight است، مشاهده مي كنيم.

LG

اسرار نهفته در لوگو LG

اسرار نهفته در لوگو الجي بسيار محسوس است. كلمات L و G داخل دايره بسيار مهم هستند. شركت الجي اين دايره را در واقع نماد جهان مي داند و كلمات دروني آن نمادي از جوانان، آيندگان، انسانيت و فناوي است. الجي معتقد است كه رنگ قرمز جذب كننده است و نشان از دوستي مي باشد.

KILLED

اسرار نهفته در لوگو Killed

اين لوگو در واقع به معني كشته شده مي باشد. اسرار نهفته در لوگو اينگونه است كه نمادي از كشته شدن را به صورت حرف i افتاده به حالت افقي نيز در طراحي نشان داده شده است.

QUIK SILVER

اسرار نهفته در لوگو Quik silver

اين لوگو متشكل از يك كوه است كه موجي بر روي آن قرار دارد. نمادي از ورزش است اين طراحي. ورزش كردن در شرايط سخت اسرار نهفته در لوگو اين شركت است. شركت مدعي اينست كه مي تواند نياز مشتريانش را در اين زمينه فراهم كند. اين لوگو حتي به سر قو هم شباهت دارد. براي طراحي لوگوي Roxy از دو عدد لوگوي Quik silver استفاده كرده اند.

COCA COLA

اسرار نهفته در لوگو Coca cola

اگر به حرف o موجود در كلمه cola توجه كنيم متوجه چه چيزي مي شويم؟ خيلي كم پيش مي آيد كه كسي متوجه آن شود. آن شبيه پرچم كشور دانمارك است، كشوري كه به شادترين كشور جهان مشهور است. شركت كوكا كولا اين موضوع را متوجه شد و تبليغات گسترده اي را در فرودگاه اين شركت به راه انداخت.

FEDERAL EXPRESS

اسرار نهفته در لوگو Federal express

لوگوي اين شركت به صورت كاملاً خلاقانه طراحي شده است. با نگاه اوليه متوجه دو رنگ مختلف مي شويم. اسرار نهفته در لوگو اين شركت اينست كه بين دو حرف E و x فضاي خاليي وجود دارد كه به شكل فلش است. اين فلش به فكر و نگرش شركت به آينده اشاره دارد.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : اسرار نهفته در لوگو، اسرار نهفته در لوگو قسمت دوم، طراحي لوگو،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۵:۴۸ | نویسنده : bamana |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی