هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

دكوراسيون داخلي زمستاني:  اين روزها با نزديك شدن به فصل زمستان و سرد شدن هوا نياز به سيستم گرمايش و گرما به وضوح در همه خانه ها حس مي شود. اينكه در اين فصل سرد از چه وسايل يا دكوراسيون داخلي براي منزلمان استفاده كنيم كه علاوه بر سيستم گرمايشي منزل ما به حس كردن حضور گرما در اين سرماي شديد كمك كند به كنار، اينكه چگونه زمستان را به خانه آورده و از آن لذت ببريم بحث داغي است كه تيم درسا البرز با استفاده از تجارب خود آن را در اختيارتان مي گذارد.

دكوراسيون داخلي زمستاني در منزل

دكوراسيون داخلي زمستاني در منزل

كوسن با طرح زمستاني

يكي از المان هاي مورد استفاده در دكوراسيون داخلي زمستاني استفاده از اجزاي دكوراتيو است. كوسن نيز يكي از عوامل دكوراتيو محسوب مي شود. شما با استفاده از انواع طرح، رنگ و حتي جنس به راحتي مي توانيد حسي از تازگي و لطافت را به منزل خود ببخشيد. روكش هاي مربوط به كوسن داراي جنساي متفاوتي است برخي از آن ها بافتني، پشمي يا خز دار هستند اينكه شما كدام نوع آن را انتخاب كنيد بستگي به سليقه شما دارد. حتي با استفاده از وسايل دور ريز مثل برخي پليور هاي دور ريختني هم مي توانيد اينكار را انجام دهيد اينكار به ذوق هنري شما بر مي گردد و از طرفي صرفه جويي در هزينه ها نيز محسوب مي شود.

حتما بخوانيد:  دكوراسيون داخلي لوكس

فرش و گليم زمستاني

يكي از مواردي كه من بشخصه به آن خيلي اهميت مي دهم فرش مناسب است. يكي از مهمترين چيزهايي كه در فصل سرد زمستان براي دكوراسيون داخلي زمستاني ترجيح مي دهم حتماً به آن توجه شود، پاهايمان است. اينكه حس سرما در كف پا احساس نشود. حتي مي توان با ترفندهايي كه در نوع جنس فرش مي توان به كار برد، حس گرما و نرمي را به پاهايمان هديه كنيم. استفاده از فرشي نرم با الياف پشمي در زير پاهايمان هنگامي كه در يك عصر زمستاني مشغول تماشاي يك فيلم در جلوي تلويزيون هستيم، حس شعف را در دلمان جاري مي كند.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : دكوراسيون داخلي، دكوراسيون داخلي زمستاني، دكوراسيون مغازه، ديوار پوش، كف پوش،

ادامه مطلب

تاريخ : ۵ آذر ۱۳۹۶ | ۰۸:۵۶:۱۲ | نویسنده : bamana |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی