هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

مراسمات نوزاد: در كشور عزيز ما به علت فرهنگ و مردمان با محبتش، جشن ها و تشريفات مجالس مختلفي برگزار مي شود. نحوه برگزاري هر يك از اين مراسمات از جمله مراسمات نوزاد بنا به هر يك از قوميت ها متفاوت است كه تشريفات عروسي البرز در نظر دارد در اين مقاله مرسوم ترين آن مراسم ها را كه در رابطه با مراسمات نوزاد گرفته مي شود را برايتان شرح دهد.

مراسمات نوزاد در تشريفات البرز

bababy/مراسمات نوزاد

مراسم تعيين جنسيت

جشن تعيين جنسيت يكي از مراسمات نوزاد عموماً راهي است براي تبريك به والدين فرزندي كه در راه است، كه در فرهنگ هاي مختلف به شكل هاي مختلف انجام مي شود. اضافه شدن يك عضو به خانواده براي اعضاي آن اتفاق بزرگي است، كه در هر فرهنگ با رسم و رسومات مختلفي جشن گرفته مي شود، مخصوصاً اگر فرزند اول خانواده باشد.

يكي از اين مراسمات نوزاد به گونه اي است كه هيچكس به غير از دكتر سونوگرافي وبرگزار كننده تشريفات از جنسيت نوزاد خبردار نمي شود. يعني زماني كه مادر براي سونوگرافي نزد دكتر مي رود، از جنسيت فرزندش مطلع نمي شود و كارت برگزاركننده تشريفات را به منشي دكتر مي دهد و از او مي خواهد تا جنسيت را به اطلاع برگزار كننده تشريفات مراسم برساند و در مراسمي هيجان انگيز بقيه افراد از جمله والدين از جنسيت فرزند مطلع خواهند شد، وظيفه ي افراد برگزار كننده بدين گونه است كه بايد مطابق با جنسيت تم انتخاب كنند، كيك سفارش دهند و مراسم را مهيج برگزار كنند و در تمام طول مراسم به فيلمبرداري و عكس برداري بپردازند.

مراسمات نوزاد/baby

مراسم سيسموني

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : تشريفات البرز، تشريفات عروسي، تشريفات مجالس، مراسم، مراسمات نوزاد،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۱:۵۷ | نویسنده : bamana |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی