هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

اگر تصميم به شروع بازسازي آشپزخانه قديمي خود داريد طبيعتاً بايد به سراغ مطمئن ترين و كار بلدترين متخصصين در اين حوزه برويد، اما قبل از هر چيز، بايد اين نكته را نيز بدانيد كه خود شما هم بايد نكاتي را رعايت نموده و شرايط مناسبي را براي شروع بازسازي آشپزخانه خود مهيا سازيد. در اين مطلب با ما همراه باشيد تا شما را با كارهايي كه لازمه بازسازي آشپزخانه است آشنا نماييم.

 

نحوه بازسازي آشپزخانه, دكوراسيون و چيدمان آشپزخانه

قبل از شروع پروژه بازسازي آشپزخانه خود، ظرف و ظروف را جمع آوري نماييد

 

بسته بندي كردن ظروف

طبيعتاً قبل از هر چيز بايد به سراغ ظرف و ظروف خود برويد و آنها را به خوبي بسته بندي نموده و در جايي مطمئن قرار دهيد. پيشنهادي كه ما برايتان داريم اين است كه آنها را در اتاق خواب خود نگه داريد تا از آسيب هاي ناشي از بازسازي در امان بمانند. حتي مي توانيد ظروف جمع آوري شده خود را در انباري نيز قرار دهيد، با اين تفاوت كه حمل و نقل ظرف و ظروف شكستني در مسير رفت و آمد انبار كمي سخت و خطرناك خواهد بود. سعي كنيد ظروف جمع آوري شده خود را در جايي قرار دهيد كه امكان افتادن يا شكستن نداشته باشد.

 

سعي كنيد ترتيب جمع آوري ظروف را بر اساس ميزان استفاده از آنها رعايت فرماييد. حتماً حدود يك هفته قبل از شروع پروژه بازسازي آشپزخانه خود، ظرف و ظروف را جمع آوري نموده و بعد از اتمام آن و قرارگيري شان در كابينت هاي مرتبط، آنها را به خوبي شستشو داده و تميز نماييد.

 

مراقب كف آشپزخانه خود باشيد!

معمولاً در بازسازي آشپزخانه، انتخاب و نصب كفپوش آشپزخانه قبل از هر كار ديگري شروع مي‌شود؛ بنابراين سعي كنيد از كفپوش و كف آشپزخانه خود به خوبي محافظت نماييد. مي توانيد با قرار دادن يك فرش، روفرشي، پارچه و يا هر چيز ديگري بر روي آن، كمي از احتمالات وارد شدن ضربه و خراب شدن آن پيشگيري كنيد.

 

دكوراسيون آشپزخانه,تغيير دكوراسيون آشپزخانه

در بازسازي آشپزخانه، انتخاب و نصب كفپوش آشپزخانه قبل از هر كار ديگري شروع مي‌شود

 

جمع آوري وسايل با ارزش

اگر بر روي يخچال خود، تصاوير، كارت پستال، نقاشي و هر چيز با ارزش ديگري را قرار داده ايد، در هنگام بازسازي آشپزخانه خود آنها را جمع آوري نماييد؛ حتي اگر بخواهيد يخچال خود را در زمان بازسازي به اتاق ديگري منتقل نماييد! سعي كنيد مراقب ساير لوازم با ارزش خود نيز باشيد تا احتمال آسيب ديدن و يا گم شدن هر كدام از آنها را به حداقل برسانيد.

 

مشخص كردن اهداف اوليه براي شروع پروژه بازسازي آشپزخانه

هدف كلي شما دو حالت خواهد بود:

* يكي اينكه تصميم بگيريد تمامي لوازم با ارزش و دوست داشتني خود را جمع آوري كرده و به فضاي امن تري انتقال دهيد.

 

* دوم هم اينكه پيمانكاران خود را به جايي ببريد كه بتوانند به راحتي و همراه با آسايش به خوبي كار خود را انجام دهند.

 

لازم است بدانيد كه پيمانكاران نياز دارند تا براي اينكه بتوانند به بهترين و باكيفيت ترين نتيجه برسند، از هرگونه مسئله‌اي كه سرعت كارشان را كاهش داده و يا به روند بازسازي آشپزخانه ضربه وارد مي‌كند آزاد باشند؛ بنابراين سعي كنيد با رعايت اصول ابتدايي و ساده اي كه برايتان مطرح شد، شرايط آرام و مناسبي را هم براي خودتان و هم براي پيمانكاران مهيا سازيد.

منبع: سايت بيتوته


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ | ۰۸:۱۸:۲۰ | نویسنده : bamana |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی