هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

برگزاري تشريفات عروسي: از مهم ترين و اصلي ترين دغدغه هاي زوج هاي جوان بخصوص آقايان دم بخت در برگزاري تشريفات عروسي، هزينه ي برگزاري تشريفات عروسي است. درست است كه خانواده ها علاقه دارند كه فرزندانشان هر جه زودتر سر و سامان گرفته و ازدواج كنند اما مخارج برگزاري تشريفات عروسي مسئله اي است كه جوانان هميشه از آن واهمه دارند. در اين قسمت سعي داريم نگاهي اجمالي به برگزاري تشريفات عروسي بياندازيم.تمامي اين هزينه ها با توجه به محل زندگي شما، تعداد مهمانان و كيفيت خدمات تشريفات مجالس ارائه شونده متفاوت است. باغ هاي اطراف تهران كه در مناطقي خوش آب و هوا قرار دارند هزينه هاي بالايي را براي اجاره يك شب برگزاري تشريفات عروسي از عروس و داماد دريافت مي كنند كه قسمت عظيمي از اين هزينه به تشريفات مجالس بخش هاي مختلف آن مربوط مي شود.

برگزاري تشريفات عروسي

تعداد سالن و استخرتعداد مهمان ها و مختلط بودن، مساحت باغ، تعداد درب هاي ورود و خروج، كنترل امنيت باغ و فاصله باغ تا شهر مواردي هستند كه در هزينه كرايه باغ براي مراسم نقش تعيين كننده اي دارند. هم چنين تاريخ جشن برگزاري تشريفات عروسي در روزهايي كه مقارن با اعياد است و آشنايي عروس و ادماد با مالك باغ نيز در هزينه ي باغ موثر خواهد بود. چايخانه سنتي، هزينه كالسكه براي رساندن عروس و داماد به جايگاه و در برخي مواقع كبوترهايي كه به تعداد خواسته شده عروس و داماد به پرواز در مي آيند از ديگر موارد تاثيرگذار بر قيمت اجاره باغ عروسي است.

برنامه ريزي براي تشريفات عروسي

يكي ازدغدغه هاي پر استرس و شيرين عروس و داماد در طول زندگيشان برگزاري تشريفات عروسي است كه باعث ايجاد استرس هاي زيادي مي شود. از نكات طلايي كه بسياري از عروس و دامادها با انجام آنها به خواسته هاي خود رسيده اند عبارتند از:

  • كمك خواست از ديگران: پذيراي كمك ديگران باشيد.اگر مجبور هستيد كه عروسي خود را زود هنگام برگزار كنيد مجبوريد از دوستان و خانواده ي خود در امور مختلف كمك گرفته و به آنها اطمينان كنيد. در غير اين صورت خودتان تنها توانايي رسيدن به كليه اين امور را نداشته و نهايت استرس را خواهيد داشت. همچنين ممكن است از دوستان و آشنايان خود درباره انتخاب نوع تالار در تشريفات عروسي كمك بخواهيد.
  • موسسات تشريفات عروسي و تشريفات مجالس عروسي را فراموش نكنيد: به دنبال موسسه اي باشيد كه تمامي امور مربوط به عروسي را برايتان انجام دهند.در اين صورت تنها مسائلي كه مي بايست شما درگير آن باشيد دكوراسيون، تزئينات، لباس عروس و مانند اينها خواهد بود. موسسه تشريفات مجالس برخي از لوازم هاي مورد نياز را خود تهيه كرده و برخي ديگر را در بصورت ليست آماده كرده و در اختيار شما قرار مي دهد تا ازميان آنها انتخاب كنيد.
  • برنامه ريزي واحد داشته باشيد و آن را ادامه دهيد: سست و بي اراده نباشيد و از روياي برگزاري بزرگترين جشن زندگيتان چشم پوشي نكنيد.با در نظر گرفتن ميزان بودجه خود مشخص كنيد كه دقيقا چه چيزي مي خواهيد و حدس و گمان را كنار بگذاريد.

ميز شام عروسي

ميز شام عروسي از مواردي است در برگزاري عروسي داراي اهميت بسياري بوده چرا كه تمامي غذاهاي عروسي بروي آن سرو مي شود و تزئينات ميز شام عروس و داماد در آن شب بسيار چشم گير بوده و ميهمانان توجه خاصي را به آن مي كنند. حتي ممكن است دوستان و آشنايان را از تزئينات و نحوه ي چيدمان ميز عروسي شما عكس هاي تزئيني گرفته و بعدها جهت مرور خاطرات به آنها رجوع كرده و آنها را تماشا كنند. بنابراين هرچه غذاها بهتر چيده شوند ميز شام هم از نظر اندازه و ابعاد مناسب باشد قطعا تاثير بيشتري در اجراي مراسم عروسي شما خواهد داشت. اينروزها اهميت اين موضوع به قدري است كه عروس و دامادها قبل از رزرو محل برگزاري عروسي خود از موسسات تشريفاتي نمونه هايي از عكس ميزهاي شام را در خواست كرده تا از كيفيت مناسب و مطلوب آن مطمئن شوند. ميز شام عروسي هم مي تواند توسط كاركنان تشريفات و خدمات عروسي چيده شوند و هم عروس و داماد اگر طرح خاصي را مد نظر دارند مي توانند ميز شام را خودشان بچينند. ميز شام مي بايست در قسمتي قرار گيرد كه در معرض ديد مهمانان باشد.اين نكته را فرامش نكنيد كه اين ميز تنها يكبار در زندگي شما عروس و داماد گرامي چيده مي شود بنابراين بايد تلاش خود را براي هر چه زيباتر شدن آن به كار بست.

 

منبع : تشريفات مجالس البرز


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : تشريفات عروسي، تشريفات مجالس، تشريفات عروسي ارزان، تشريفات مجالس البرز، ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۶:۰۲ | نویسنده : bamana |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی