هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

كارت عروسي: انتخاب بهترين كارت عروسي براي عروس و داماد ها بسيار مهم مي باشد. كارت عروسي هاي متفاوتي در بازار وجود دارد كه نوشته هاي زيبايي نيز در آن نوشته شده است اما انتخاب يكي از آن ها يكي از مشكلات عروس و داماد براي تشريفات عروسي مي باشد.

انتخاب بهترين كارت عروسي و رساندن آن به دست فاميل و آشنايان و دوستان آخرين مرحله تداركات تشريفات مجالس عروسي محسوب مي شود و نيز زيباترين قسمت اين مراسم نيز مي باشد زيرا عروس و داماد با شوق و ذوق اين كارت را به دست ميهماناني كه دعوت نموده اند مي رسانند و ديگران را هم در شادي خود سهيم مي كنند. انتخاب كارت عروسي بسيار مهم مي باشد زيرا كه به عنوان يك يادگاري براي تمام كساني كه دعوت شده اند باقي مي ماند. در اين قسمت نكاتي در انتخاب كارت بهترين عروسي و جديدترين طرح ها و مدل هاي كارت عروسي را براي شما عزيزان معرفي مي كنيم.

انتخاب بهترين كارت عروسي

 

كارت عروسي

قبل از آن كه زير برگه سفارش كارت عروسي را امضا نماييد، خوب به نوشته ‌هايي كه قرار است روي آن چاپ بشود و همين طور نوع فونت، اندازه و …  توجه كنيد. اگر از قديم شعر يا متن خوبي را براي اين روز كنار گذاشته‌ ايد يا اگر خودتان فرد صاحب ذوقي هنري هستيد و اين توانايي را داريد كه متن دعوت را خودتان بنويسيد كه عالي است، در غير اين صورت بد نيست جستجوي ساده‌اي در اينترنت كرده يا از كارت‌هاي عروسي كه قبلا از اقوام و آشنايان دريافت نموده ايد، استفاده كنيد. باز هم تاكيد مي‌كنيم كه نوشته‌هاي روي كارت دقيقا مانند مدل آن، امري شخصي و سليقه‌اي مي باشد اما اگر با حال و هواي مراسم طوري نباشد، به ذوق مي‌زند وصورت خوشي ندارد.

فونت شعر روي كارت

يك نوشته و يا شعر زيبا  اگر با فونت نامناسب و ناخوانا نوشته شود، به دل نمي‌نشيند و شايد حتي به راحتي خوانده هم نشود. براي اينكه از زيبا و شكيل بودن فونتي كه انتخاب نموده ايد، مطمئن شويد، بهتر است يكبار متن كارت خود را با فاصله‌ هاي دلخواه در نرم افزار word بنويسيد، بعد از آن اين نوشته را چاپ كنيد و آن را به نزديكان خود نشان دهيد. در آخر اگر فونت انتخابي شما زيبا و خوانا بود همين نوشته را با خود به مغازه‌هاي فروش كارت دعوت عروسي ببريد و به فروشنده آن نشان دهيد. همين طور مي توانيد اگر روي كارت ويزيت يا آگهي‌ تبليغاتي نوشته‌هايي با فونت خاص و مورد پسندتان ديده‌ايد كه به دلتان نشست و نمي‌دانيد از چه فونتي استفاده شده است، همان آگهي را همراه خود داشته باشيد. اغلب فروشنگان كارت دعوت فونت را مي شناسند و ميتوانند همان كه مدنظر شماست را پياده سازي كنند. حد الامكان سعي كنيد از فونت‌هايي كه زياد استفاده مي شود استفاده نكنيد چون كارت دعوت عروسي شما بايد خاص باشد. البته نبايد زياد حساس شويد و از حروفي استفاده كنيد كه اصلا قابل خواندن نباشد چرا كه قرار است اطلاعات زماني و مكاني مجلس عروسي شما دراين كارت نوشته شود. اگر ميهمانان نتوانند نوشته‌هاي روي آن را بخوانند، بايد چند روز مانده به روز عروسي به ده ها تلفن پاسخ بدهيد و تاريخ و آدرس محل برگزاري مراسم عروسي خود را براي ميهمانانتان تكرار كنيد.

شخصي سازي كارت عروسي

بي شك، شخصي كردن كارت دعوت عروسي در ماندگار شدن آن نقش بسزايي دارد. هر قدر اين كارت به سليقه شما نزديك تر باشد، بيشتر به دل ميهمانانتان مي‌نشيند. اما اين شخصي سازي هم حد و مرزي دارد كه فراتر رفتن از آنلزومي ندارد. در اين قسمت توصيه مي كنيم كه كساني را كه مي خواهيد دعوت كنيد را بر اساس دوري و نزديكي شان به شما و همسرتان، به چند دسته تقسيم نماييد؛ اگر بخواهيد مي توانيد عكس اسپرتي از خود و همسرتان داخل كارت قرار دهيد، البته بهتر است اين كارت عروسي را براي بزرگترهاي فاميل،دوستان خانوادگي يا حتي رييس تان نفرستيد و يا اينكه يادداشت‌ هاي بامزه‌تان و داراي عكستان را فقط داخل پاكتي قرار دهيد كه قرار است براي دوستانتان ارسال شود.

قيمت كارت دعوت عروسي

قيمت كارت دعوت عروسي بستگي به نوع مدل و جنس آن دارد. اكنون كارت‌ هاي خارجي و كارت‌هاي چوبي، گران‌ ترين نمونه‌ هاي كارت عروسي موجود در بازار مي باشند كه هر كدام از آنها بالاي ۳هزار تومان برايتان آب مي‌خورد اين در حالي است كه كارت‌ هاي ساده‌ تر با كاغذ كاهي و مقواهاي نازكتر ممكن است هزينه اي كمتر از ۵۰۰ تومان در بر داشته باشد. در واقع مي توان گفت قيمت كارت‌هاي عروسي در حال حاضر بين ۳۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان در نوسان است.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : انتخاب بهترين كارت عروسي، تشريفات عروسي، تشريفات مجالس، كارت عروسي، متن مناسب براي كارت عروسي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۲:۱۷:۲۳ | نویسنده : bamana |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی