هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

سيستم هواي فشرده و كف در تجهيزات ايمني و آتش نشاني: تجهيزات ايمني و آتش نشاني از مهم ترين عواملي است كه نقش بسيار مهمي در اطفاء حريق توسط آتش نشانان دارد. نوع اين تجهيزات و همچنين طرز استفاده از آن ها توسط آتش نشان ها موضوع مهمي است كه در ايستگاه هاي آتش نشاني بايد رعايت شود. تجهيزات ايمني و آتش نشاني بايد مطابق با استاندارد هاي روز دنيا بوده تا علاوه بر كارايي بيشتر، راندمان كاري آتش نشان ها افزايش يابد.

سيستم هواي فشرده و كف در تجهيزات ايمني و آتش نشاني

سيستم هواي فشرده و كف يا CAFS، در محيط هايي مثل روستاها مزاياي بسيار بزرگي دارد كه بعنوان كلاس منظم A فوم، براي نفوذ بسيار محافظ مي باشد. با اين حال، در حال حاضر باتوجه به ساختاري كه در اطفاء حريق و رويكرد آن وجود دارد، سيستم هاي حمله آتش كه داراي مواد افزوي كف يا هوا مي باشد، مي تواند به آتش نشان كمك شاياني كند. با استفاده از اين سيستم، آتش نشان به راحتي مي تواند خط آتش را مهار كند و همچنين با توجه به وجود هواي فشرده در اين سيستم، فاصله خود را از اين خط آتش كم كند و خطرات بسيار كمتري را احساس كند. در واقع علاوه بر اطفاء حريق ساده تر، آتش نشان خطرات كمتري را به خود وارد مي كند. در طول ده سال گذشته، تحقيقات بسيار زيادي در توانايي فوم(كف) و سيستم هواي CAFS در آتش نشاني شده كه در سركوب كلاس A متمركز شده است و وجود آن به وضوح بسيار بهتر از آب است. پيشنهاد مي شود مقاله اي مشابه با مقاله “نگاهي به فوم آتش نشاني جديد در تجهيزات ايمني و آتش نشاني” مطالعه شود.


تكنيك هاي جستجو و نجات و حمله اوليه بر روي آتش سوزي در خواص كوچك يا متوسط ​​را مي توان بلافاصله با استفاده از CAF (به DRA) آن را به عنوان اجازه مي دهد تا به آتش زودتر حمله، تيم ها را به بالاتر از آتش نشاني با خيال راحت تر بهبود يافته است، و جستجو به موثر تر انجام شود. اين به خاطر پرتاب آن ديگر، مقدار كاهش مي يابد بخار توليد شده توسط آن، تاثير قابل توجهي آن بر توسعه آتش يك بار “رنگ” بر روي سقف و ديوار و اثر آن بالا بردن هواپيما خنثي در محفظه. اين سيستم در سيستم هاي اعلام و اطفاء حريق مورد استفاده قرار نمي گيرد و فقط در تجهيزات ايمني و آتش نشاني مورد استفاده قرار ميگيرد.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : : اطفاء حريق كف، تجهيزات آتش نشاني، تجهيزات ايمني، تجهيزات ايمني و آتش نشاني، تجهيزات ترافيكي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۵۸:۲۳ | نویسنده : bamana |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی