هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

چرا آموزش پرورش زالو‌: امروزه گرايش مردم به روش هاي طبيعي و سنتي درماني بسيار بيشتر از روش هاي شيميايي مي باشد و علاوه بر اين روش هاي درماني با زالو از ديرباز در ايران و ساير كشورها در درمان بيماري هاي عفوني و ديگر بيماري ها استفاده مي شود همچنين آموزش پرورش زالو و در واقع پرورش زالو با توجه به مجوز صادر شده توسط سازمان FDA آمريكا مورد تاييد جهاني مي باشد. يكي از پيشگامان توليد زالو و تكثير زالو در ايران آقاي عليرضا تندرو مي باشد كه فعاليت جدي خود را از سال ۹۱ آغاز كرده و در حال حاضر شركت تعاوني توليد زالوي طبي را ثبت كرده و در سال اقتصاد مقاومتي به عنوان يكي از كارآفرينان شناخته شده است . تخصص آقاي تندرو درآموزش پروش زالو كه در درمان بيماري هاي سينوزيت، ميگرن، گل‌مژه، عفونت لثه، قلب و عروق و اسپاسم عضلاني و ديابت مؤثر است. در اين مقاله به موضوع “چرا آموزش پرورش زالو ” مي پردازيم.

چرا آموزش پرورش زالو‌

امروزه با توجه به زياد شدن سموم كشاورزي و آلوده شدن محيط زيست رشد طبيعي زالو دچا مختل شده و اين موجود با ارزش به خط انقراض نزديك مي شود به همين دليل براي تامين زالوي درماني مورد نياز آموزش پروش زالو و تكثير دهندگان زالو بايد فعاليت بيشتري داشته باشند. بازگشت سرمايه آموزش پرورش زالو و تكثير زالو سيار خوب است چراكه ميتوان با فضاي بسيار كم(در حد ۱۰ متر) و سرمايه ي اندك كار را شروع كرد و به عنوان طرح خانگي و هم طرح صنعتي از اين حرفه استفاده كرد. جالب توجه اين است كه قيمت زالو در كشور هاي اروپايي ميباشد كه بين ۲ دلار تا ۸ دلار متغير است و اين تفاوت قيميت ميتواند اين حرفه را به صادراتي پرسود و غير نفتي براي ايران تبديل كند به غير از بازار صادراتي عالي زالو در داخل كشور از بازار بكري برخوردار است طبق تحقيقات گروه پژوهشي البرز زالو در ايران روزانه ۴۰.۰۰۰ تا ۵۰.۰۰۰ زالو مصرف ميشود(مصارف گوناگون) كه توليدات داخلي جوابگوي اين حجم از مصرف نيستند كه مشاهده ميشود در برخي از فصول سال قيمت زالو به علت همين كمبود زالو چندين برابر ميشود.

چرا آموزش پرورش زالو

عليرضا تندرو مي گويد: “زالو ۲ جنسه است. يعني هر زالو عضو تناسلي نر و ماده را همزمان دارد. هربار كه زالوها بارور مي‌شوند پيله مي‌زنند كه به آن كوكون گفته مي‌شود. هر زالو ۳تا ۸ كوكون مي‌زند، بستگي به تكنيك پرورش دارد و درهر كوكون ۱۰ تا ۱۲ زالو وجود دارد؛ يعني ما الان تكثير زالو را يك به ۵۰ داريم. در بد‌ترين حالت هم يك به ۱۰. در آخر زمستان و اوايل بهار جفت‌گيري اتفاق مي‌افتد و درتابستان كوكون‌ ريزي داريم و اوايل پاييز لارو‌ها به دنيا مي‌آيند. در اينجا كار پرورش و تكثير انجام مي‌ شود. زالو وقتي بالغ شد و آنزيم‌ها در بزاقش شكل گرفت، آماده درمان مي‌شود. براي درمان، زالو بايد چند ويژگي داشته باشد؛ اول اينكه آنزيم در بزاقش شكل گرفته باشد. دوم اينكه گرسنه باشد؛ يعني كيسه خونش خالي باشد”.

گيلان ليرو به عنوان شركت تعاوني برتر در توليد و تكثير زالو طبي و خريد زالو و فروش زالو همچنين برگزاري سمينارها و كلاس هاي آموزش پرورش زالو فعاليت جدي خود را براي جلوگيري از از بين رفتن نسل زالوهاي طبي سالهاست شروع كرده و با پشتكار ادامه مي دهد. اميدواريم از مقاله ”چرا آموزش پرورش زالو‌” استفاده كافي را كرده باشيد.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : آموزش پرورش زالو، بازار خريد فروش زالو، پرورش زالو، خريد زالو، خريد فروش زالو،

ادامه مطلب

تاريخ : ۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۵۳:۵۳ | نویسنده : bamana |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی