هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

ساندويچ پانل چيست؟

ساندويچ پانل تركيبي از دو طرف ورق فولادي كه با آلومينيوم و روي پوشش داده شده است كه مقاومت فولاد را در برابر خوردگي بسيار بالا مي برد و قسمت روي آن با يك لايه پرايمر مخصوص و ۲۵ ميكرون رنگ پلي استر كوره اي پوشانده است و در بين آنها يك لايه عايق پلي اورتان سخت با ساختار سلول بسته مي باشد كه اين ساختار پلي اورتان را در زمره بهترين عايق هاي حرارتي و صوتي قرار مي دهد. در عصر حاضر كه تمام دنيا به سمت سرعت و كيفيت برتر در صنعت ساخت و ساز و فرايند ها پيش مي رود استفاده از اين محصول بسيار رايج و پر طرفدار مي باشد.

روش هاي توليد ساندويچ پانل

به طور كلي دو روش براي توليد ساندويچ پانل پلي استايرن به كار گرفته ميشود:

روش كانتينيوز(continues)

توليد ساندويچ پانل به روش كانتينيوز، يا مكانيزه دستگاه ها و رباط هاي مكانيكي، مواد اوليه ساندويچ پانل نهايي تديل مي مي كنند. به عبارت ديگر، مواد اوليه كه همان رول ورق گالوانيزه، مواد اوليه فوم پلي يورتان يا شيت فوم پلي استايره و چسب از يك طرف دستگاه وارد مي شود و از طرف ديگر ساندويچ پانل تكميل شده و به قطعات دلخواه برش خورده و بسته بندي مي شوند.

خط توليد ديسكانتينيوز پلي استايرن

در اين روش هم هر كدام از فعاليت ها در ايستگاه هاي مختلف صورت ميپذيرد و به در قسمت مونتاژ به هم ميرسند يعني ورق گالوانيزه در دستگاه رولفرمينگ طرح مورد نظر را ميگيرد و به ابعاد سفارشي برش ميخورد و فوم پلي استايرن هم به ضخامت هاي مختلف برش خورده و اماده توليد ميگردد و در انتها توسط چسب مخصوص به ورقه هاي پانل ميچسبد و تحت پرس قرار ميگيرد ت كامل خشك شود.

مزايا و معايب فوم عايق پلي استايرن(Eps)

مزاياي ساندويچ پانل پلي استايرن:

  1. با توجه به كيفيت و كاربرد محصول از قيمت پايين تري نسبت به عايق هاي ديگر برخوردار است
  2. به دليل فرايند توليد ديسكانتينيوز اين محصول امكان توليد در دانسيته هاي متفاوت وجود دارد(۱۵ تا ۲۵ كيلوگرم بر متر مكعب و بعذا تا ۳۰ كيلوگرم بر متر مكعب قابل توليد است)
  3. امكان توليد اين فوم در اشكال متفاوت وجود دارد(فوم بعد از پخت در قالب تحت پرس بخار قرار ميگيرد و به شكل قالب توليد ميگردد يا قالب هاي بزرگ رابا المنت هاي گوناگون به فرم دلخواه برش ميدهند)
  4. ضخامت اين محصول به ميليمتر قابل تغيير و مورد سفارش ميباشد
  5. وزن سبك تري نسبت به عايق هاي ديگر دارد

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ساندويچ پانل، ساندويچ پانل ديواري، ساندويچ پانل سردخانه اي، ساندويچ پانل سقفي، ساندويچ پانل ماموت،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۵ تير ۱۳۹۶ | ۱۰:۵۸:۱۱ | نویسنده : bamana |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی