محبوب ترين دسته گل هاي عروس: گل ها در واقع مهم ترين موارد تشريفات عروسي در سراسر جهان هستند. نمادي از عشق و زيبايي اند و در صورت نبود، تشريفات مجالس ناقص خواهد بود. گل ها علاوه بر اين كه رنگ و تن يك عروسي را مشخص مي كنند، نمايشي از طعم هاي شخصيتي عروس و داماد نيز هستند. دسته گل عروس تنها در يك جمله كه چند شاخه گل را با يك روبان گره بزنيم نيست. دسته گل عروس داري سبك هاي مختلفي است كه بنا به سبك مراسم عروسي، لباس عروس، شكل و نوع شكوفه هاي روي لباس متنوع است. اين شما هستيد كه تصميم مي گيريد كدام سبك لباس را با چه سبك دسته گلي ست كنيد.
۱۰ نوع از محبوب ترين دسته گل هاي عروس
كدام نوع از اين دسته گل ها با سبك تشريفات مجالس و لباس شما بيشتر ارتباط برقرار مي كند؟ اينك محبوب ترين دسته گل هاي عروس را برايتان معرفي مي كنيم!!
گلدسته
دسته گل هاي سنتي پر طرفدار؛ دسته اي از گل هاي گرد هستند كه با سبك و استايل يكسان بريده شده اند. اين گل ها توسط سيم يا پارچه (روبان)، بسيار محكم بسته مي شنوند. به طور معمول يك گل مركب با يك رنگ كانوني اين دسته گل را تعريف مي كند. ظاهري بسيار زيبا و كلاسيك دارد. اين دسته گل مناسب عروسي هاي كوچك كه عاشقانه و صميمي جلوه مي كنند، است.
بيد ماير
شامل دسته اي از گل هاي يكپارچه برش خورده كه توسط سيم و پارچه بسته شده اند. در اين سبك گل ها را دايره وار به دور هم مي پيچند تا تركيبي راه راه به دسته گل بدهد. مناسب عروسي هاي خلاقانه و بسيار هيجاني است.
ادامه مطلب
بازدید :
مزاياي زالو درماني: از گذشته مرسوم بوده است كه از زالو براي درمان بسياري از بيماري ها بوسيله خونخواري آن ها، استفاده مي كرده اند. باور كنيد يا نه به نظر مي رسد كه زالو گاهي بهترين جايگزين در درمان شيميايي بيماري ها مي باشد و حتي تأثير همان داروهاي شيمايي را دارد. اين روش سنتي هنوز هم براي درمان بيماري ها پر رونق است. مي توانيد مقاله زالو درماني در طب مدرن را نيز مطالعه نماييد.
بهترين مزاياي زالو درماني
از زالو درماني براي درمان كدام بيماري ها مي توان استفاده كرد و اينكه زالو چگونه به ما كمك خواهد كرد و مزاياي زالو درماني چيست….
درمان بيماري عروق
در بزاق زالو موادي شناخته شده است كه براي درمان بيماري يا پيشگيري از آن مفيد مي باشد. بزاق زالوها داراي بيش از صد ماده زيست فعال سودمند است. يكي از اجزاي موجود درون بزاق، هيرودين است كه به عنوان ضد انعقاد خون عمل مي كند. جزء بعدي كالين است كه اين ماده انعقاد خون را مهار مي كند. ترومبوز كه مي تواند فيبريون را دفع نمايد. بزاق زالو همچنين داراي يك فاكتور مهار كننده بنام فاكتور xa مي باشد. اين تركيب باعث كاهش اثر انعقادي، فاكتور انعقاد خون مي گردد. هيالورونيداز كه غلظت مايع بينايي را مي تواند افزايش دهد. براي اثر واژينوز، بزاق زالو ها داراي استيل كولين وشبه هيستامين و همچنين مهار كننده كربوكسي پپتيداز A نيز است. اين سه مورد مي توانند جريان خون را از طريق انجماد عروقي افزايش دهند. اين ها تنها بخشي از اجزاي بسيار مفيد درون بزاق زالو مي باشد.
موارد نام برده در بالا، همگي با هم سعي مي كنند كه غلظت خون را كاهش داده تا در نهايت جريان خون بهتر شود. خون غليظ باعث تشكيل لخته شده و همچنين فشار خون را در فرد افزايش مي دهد. اين لخته ها مي توانند به قسمت هاي مختلف بدن رفته و يك رگ را مسدود كرده و باعث سكته مغزي يا حمله قلبي شوند. يكي از مشكلاتي كه خون غليظ ايجاد مي كند اينست كه اندام هاي دفاعي، به ويژه انگشتان دست و پا، خوني را كه داراي اكسيژن كافي و مواد مغذي مورد نيازشان است را دريافت نكنند. بنابراين مولكول ضد انعقاد بزاق زالوها حياتي اند، چرا كه به طور طبيعي باعث كاهش غلظت خون و مهار انعقاد پلاكت مي شود.
بيماران مبتلا به بيماري قلب و عروق (عروقي محيطي) زالو را در مناطق مختلف بدنشان قرار مي دهند. زيرا زالو جريان خون را بهبود مي بخشد.
ادامه مطلب
بازدید :
با استفاده روز افزون تمامي مردم جهان از اينترنت جهت خريد و فروش، بازاريابي اينترنتي به يك صنعت پر درآمد تبديل شده است. طبق گزارش سازمان آمار امريكا در سال 2015 مبلغ 59.82 ميليارد دلار براي بازاريابي اينترنتي هزينه شده است كه اين مبلغ تا سال 2020 به 113.18 ميليارد دلار هم خواهد رسيد. اين ارقام ميزان اهميت بازاريابي اينترنتي را در كشوري كه خود به وجود آورنده اينترنت بوده است بيان مي كند. من در اين مقاله قصد داريم با نگاهي اجمالي، شما را با عناصر اصلي در بازاريابي اينترنتي آشنا كنم.
بازاريابي محتوا
بيش از 72% از بازارياب ها بيان مي كنند كه توليد محتوايي مرتبط با موضوعي كه آن را بازاريابي مي كنند يكي از بهترين تاكتيك هاي قابل استفاده در بازاريابي اينترنتي است. 63% از شركت هايي كه داراي فروش بالا هستند از وبلاگ هايي با محتوا هاي مرتبط استفاده مييكنند و 93% از تجارت هاي موفق در شبكه هاي اجتماعي بسيار فعال هستند.
اگر شما از محتوايي مرتبط و بسيار خوب براي وب سايت تجارت خود استفاده كنيد. كاربران بيشتري به سايت شما مرجعه مي كنند. از اجناس و خدمات شما بيشتر استفاده مي كنند و در نتيجه شما در دنياي مجازي معروف تر خواهيد شد. اگر شما براي وب سايتتان وبلاگي داريد، واقعا به محتوايي كه در آن مي گذاريد توجه كنيد.
توليد محتواي تصويري:
” يك تصوير بيش از هزار لغت حرف مي زند” اين ضرب المثل انگليسي واقعا در بازاريابي اينترنتي درست است. استفاده كردن هرچه بهتر و بيشتر از عناصر غير متني مانند عكس، فيلم و صوت مي تواند مطالب شما را كاربر پسند كند. تحقيقات نشان مي دهد كه كاربران بيشتر مايل هستند فيلمي تبليغاتي راجع به كالايي ببينند تا يك صفحه راجع به آن بخوانند. اگر محتواي شما طوري تنظيم شده باشد كه عكس و فيلم بيشتري داشته باشدف شما در بازاريابي اينترنتي موفق تر خواهيد بود.
بازاريابي از طريق شبكه هاي اجتماعي:
درصد بسياري بالايي از تصميماتي كه مردم راجع به خريد كالايي و يا استفاده از خدمتي مي گيرند از روي حرفي است كه دوستان و آشنايان شان زده اند. پس براي تاثير گزاري بر روي مشتريانتان بايد اول بر روي خانواده و دوستان آنان تاثير بگزاريد! و اين مهم تنها با فعاليت بسيار زياد شما در شبكه هاي اجتماعي امكان پذير است. بنا بر اطلاعات و آمار بدست آمده اينستاگرام رتبه اول در جذب مشتري و بعد از آن فيس بوك و تلگرام رتبه هاي بعدي را دارند. اگر مي خواهيد در تجارت خود فعال باشيد و از بازاريابي اينترنتي بهرمند شويد، حداقل در يكي شبكه هاي اجتماعي فعال باشيد.
ادامه مطلب
بازدید :