هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

دكوراسيون داخلي اتاق خواب: اتاق خواب محل مناسبي براي آرامش و جوانسازي پوست، محلي است كه در پايان روز بعد از مشغله هاي روز مره به آن پناه مي بريد تا انرژي از دست رفته خود را باز يابيد. بنابراين بايد سبك طراحي دكوراسيون داخلي آن به گونه اي باشد كه از بودن آن احساس آرامش خاطر پيدا كنيد.

ايده هاي مناسب طراحي دكوراسيون داخلي اتاق خواب

در طراحي دكوراسيون داخلي اتاق خواب، بايد موارد زيادي نظير رنگ، بافت، كفپوش، مبلمان و غيره … را در نظر بگيريد. همه اين عناصر طبق سليقه شما و متناسب با نياز شما به آرامش، طراحي مي شود.(همه اين موارد در طراحي دكوراسيون مغازه نيز مهم است)

در طراحي اتاق خواب خود بايد هر دو ملاك زيبايي شناسي و عملكرد را در نظر داشته باشيد. اگر براي شما ذخيره سازي وسايل و مداركتان نگراني اوليه است، مهم است كه صندوق هاي جانبي و كمد هاي مناسب را در طراحي خود اعمال كنيد. با توجه به بخش نمونه كارهاي وب سايت ما نيز مي توانيد سبك مناسب خود را انتخاب كرده (سبك مينيماليستي، مدرن، عجيب و غريب و … ) و يا از آن الهام بگيريد.

چه مواردي را در طراحي دكوراسيون اتاق خواب بايد در نظر گرفت؟

قبل از خريد مبلمان براي اتاق خوابتان بايد در مورد برخي عوامل مثل رنگ ديوار اتاق، تصوير زمينه و نوع كف تصميم گيري كنيد. بايد رنگي را براي اتاقتان انتخاب كنيد كه اين فضا در شما ايجاد آرامش نمايد، سپس مبلمان اتاق خوابتان را انتخاب كنيد. روشنايي اتاق خواب خود را عاقلانه انتخاب كنيد؛ يك اتاق خواب با نور زياد آرامش دهنده نيست و حتي اگر نور اتاق خواب هم كم باشد مانع مطالعه قبل خواب يا فعاليت هاي ديگر است. لوازم جانبي لمسي را هم مي توانيد در تزئين اتاقتان اعمال كنيد. استفاده از مبلمان نرم، راحتي، شمع هاي معطر و …
از تصاوير زمينه براي اندازه و شكل اتاق خود مي توانيد استفاده كنيد. براي مثال شما مي توانيد از كاغذ ديواري هاي راه راه براي بزرگ جلوه دادن اتاق استفاده كنيد كه اين مناسب اتاق خواب هاي كوچك است.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : دكوراسيون داخلي، دكوراسيون مغازه، كاغذي ديواري در دكوراسيون داخلي، كف پوش، كف پوش لمينت،

ادامه مطلب

تاريخ : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۴:۰۴ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

كاربرد ساندويچ پانل در صنعت ساختمان: ساندويچ پانل (sandwich panel) داراي سه نوع ساندويچ پانل سردخانه اي، ساندويچ پانل سقفي و ديواري مي باشد و ساختاري تركيبي دارد. در اين سازه لايه اي نرم بين دو لايه خارجي قرار دارد. ساندويچ پانل ماموت در انواع كانكس، كارگاه ها، سردخانه ها، هتل و غيره … كاربرد دارد. ساندويچ پانل ها را با بهترين كيفيت از صنعت پوشش خريداري نماييد.

كاربرد ساندويچ پانل در صنعت ساختمان سازي

كاربرد ساندويچ پانل در صنعت ساختمان سازيساندويچ پانل در ابتدا آنچه را كه در ذهن تداعي مي كند ساندويچ هاي خوراكي مي باشد، اين ابزار خوراكي نيس اما شباهت زيادي به نوع خوراكي خود دارد. اين سازه بسيار سبك بوده و متشكل از ۲ لايه ورق استيل است كه بين اين دو ورق استيل را لايه اي عايق پوشانده است كه معمولأ از جنس پلي يورتان است. سازه ساندويچ پانل در مقابل رطوبت، حرارت و برودت مقاوم است. گروه صنعت پوشش يكي از بهترين سازندگان ساندويچ پانل مي باشد.

با علم به اينكه امروزه صنعت ساختمان در حال توسعه مي باشد و با توجه به مزايايي كه از ساندويچ پانل در بالا گفته شد، كاربرد ساندويچ پانل نيز در صنعت ساخت و ساز افزايش مي يابد و مورد توجه مهندسان اين حيطه قرار مي گيرد.
بيشترين كاربرد ساندويچ پانل در صنعت ساختمان، مدارس، بيمارستان ها، منازل مسكوني، نمازخانه ها، كانكس هاي نگهباني و گلخانه ها مي باشد.

انواع ساندويچ پانل

  • ساندويچ پانل پلي استايرن
  • ساندويچ پانل پلي يورتان PU
  • ساندويچ پانل فوم فشرده XPS
  • ساندويچ پانل پشم يشم و پشم سنگ

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ساندويچ پانل، ساندويچ پانل ديواري، ساندويچ پانل سقفي، ساندويچ پانل ماموت، ظاهر ساندويچ پانل،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۸:۴۱ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

اگر به راه‌اندازي كسب‌و‌كار آنلاين علاقه‌مند هستيد هيچ زماني بهتر از الان مناسب اين كار نبوده‌ است. در دنياي ديجيتال امروز هنوز هم فرصت‌هايي هستند كه اشباع نشده باشند.

 
 

عصر حاضر دوران شكوفايي استارتاپ‌ها است. رشد روز‌افزون رسانه‌هاي آنلاين محدوديت‌هاي ما را كاهش داده‌ است. در واقع ما در زماني زندگي مي‌كنيم كه فرصت‌ها و پتانسيل‌هايي براي رشد تجاري در مقياسي كه تا به حال تجربه نشده، در اختيارمان قرار گرفته است. به لطف ظهور اينترنت و گوشي‌هاي هوشمند، حجم تجارت آنلاين رشد بسيار زيادي تجربه كرده است.

اگر ايده‌اي به ذهنتان نمي‌رسد بسيار مهم است كه بدانيد چه فرصت‌هايي تا به حال خالي مانده‌اند. در جامعه‌اي كه هر كسب‌وكاري به سمت خدمات آنلاين سوق ‌پيدا كرده‌، مسلما رقابت در هر زمينه‌اي بسيار سخت شده است؛ اما هم‌چنان فرصت‌هاي بسياري كشف نشده‌اند. شايد با وجود شركت‌هايي مانند آمازون كه همه‌ي منافع تجارت آنلاين را درو مي‌كند، بسياري از افراد اميد خود را از دست بدهند؛ اما فرصت رشد در هر زمينه‌اي بسيار گسترده است.

در گزارش اتحاديه‌ي خرده‌فروشي ملي آمريكا برآورد شده است كه تجارت خرده‌فروشي سهمي در حدود ۳.۷ درصد تا ۴.۲ درصد از نرخ رشد ساليانه داشته باشد. اين اتحاديه تخمين زده است كه نرخ فروش‌هاي غير فروشگاهي، ۳ تا ۴ برابر اين مقدار باشد. فروش سنتي هنوز هم بازار قابل توجهي دارد؛ اما انتظار مي‌رود نهايت رشدي در حدود ۲.۸ درصد داشته باشد. واضح است كه بيشترين وزنه‌ي اين نرخ رشد، بازار گوشي‌هاي هوشمند است.

نرخ رشد تجارت

اين اطلاعات پتانسيل بالقوه‌ي تجارت آنلاين را نشان مي‌دهد. اگر چه اينترنت آن‌طور كه بايد و شايد همه‌گير نشده است؛ اما امكاناتي مانند تحويل فوري كالا‌ به وسيله‌ي پهپاد يا فناوري‌هايي مانند چاپ سه‌بعدي و واقعيت مجازي در نهايت باعث ركود بازار‌هاي سنتي و رشد و توسعه‌ي همه‌ي كسب‌و‌كار‌ها خواهد شد. 

اما سؤال اين است كه چگونه با افزايش روز به روز هزينه‌ها بتوانيم در فضاي مجازي گليم خود را از آب بيرون بكشيم. در اين مطلب راه‌اندازي استارتاپ را چه به عنوان شغل جانبي در نظر داشته باشيد چه شغل اصلي، فرصت‌هايي به شما معرفي مي‌كنيم كه هنوز اشباع نشده‌اند.

چگونه كسب‌و‌كار آنلاين را شروع كنيم

با تعدد بيش از حد مجوزها و محدوديت‌هاي قانوني و غير‌ قانوني، راه‌اندازي تجارت آنلاين كمي دست‌وپا‌گير شده است. اما تدبير شما در اين موانع است كه شما را كارآفرين مي‌كند. قبل از شروع كار، با يك وكيل يا حساب‌دار مشورت كنيد و وقتي كه مجاب شديد، با قدرت تمام خود را وقف كار كنيد.

يكي از مزيت‌هاي اينترنت اين است كه شما مي‌توانيد حتي با سرمايه‌ي اندك تجارت موفقي راه‌ بيندازيد و از فضاي آنلاين كسب درآمد از اينترنت كنيد. هر چه با جزئيات و پيچيدگي‌هاي بازاريابي آنلاين آشنايي داشته يا در شبكه‌هاي اجتماعي مهارت داشته باشيد، احتمال موفقيت شما بيشتر است؛ البته براي شروع لازم نيست در امور ذكرشده خبره باشيد.

مانند هر شغلي در اين دنيا شما همچنان به زمان يا سرمايه زياد نياز داريد. اگر هر ۲ را داشته باشيد واضح است كه بازي را برده‌ايد. بسياري از مردم محدوديت بيشتري در منابع مالي نسبت به زمان دارند. با در نظر گرفتن اين كه زمان محدودي در اختيار داريم، استفاده‌ي درست از زمان و مديريت آن براي موفقيت بسيار حياتي است.

چت بات

۱- راه‌اندازي چت‌بات

به لطف حضور تمام‌‌وقت ما در اپليكيشن‌هاي ارتباطي مانند فيسبوك و تلگرام، رشد چت‌بات‌ها به‌وضوح قابل مشاهده است. ما به چت كردن با خانواده و دوستان در شبكه‌هاي اجتماعي بسيار عادت كرده‌ايم. به همين دليل است كه چت‌بات‌هاي هوشمند مرزهاي جديد‌ي براي تجارت تعريف كرده‌اند.

واضح است كه با ادغام شدن چت‌بات‌ها در سرويس‌هاي پشتيباني مشتريان، علاوه بر اتوماسيون كارهاي تكراري دست‌و‌پا‌ گير، رضايت مشتريان نيز افزايش خواهد يافت. مزاياي آن‌ها در ساير جنبه‌هاي تجارت نيز بر همگان روشن شده است. همه‌ي طيف‌هاي تجاري به‌صورت گسترده‌اي به استفاده از انواع چت‌بات‌ها علاقه نشان داده‌اند. پلتفرم‌هايي مانند ميني‌چت و چتي‌ پيپل و بسياري ديگر با رفع دردسر‌هاي راه‌اندازي چت‌بات انحصاري براي استارتاپ‌ها، رشد قابل ملاحظه‌اي به دست آور‌د‌ه‌اند. 

تشبيه چت‌بات به معدن طلا چندان اغراق‌آميز به نظر نمي‌رسد. بسياري از مردم سعي مي‌كنند از اين سيستم در تجارت خودشان بهره‌ ببرند تا بسياري از كارهاي فزايند‌ه‌ي فروش و بازاريابي، به‌صورت خودكار انجام شود. اگر چه مانند تب طلاي كاليفرنيا سود اصلي نصيب كساني خواهد شد كه بيل و كلنگ مي‌فروشند؛ اما چرا چت‌بات اختصاصي تجارت خودتان را راه‌اندازي نمي‌كنيد. به يقين اين كار زحمت و تلاش فراواني نياز دارد اما ارزشش را دارد.

محصولات پكي

۲- فروش پك محصولات

فروش محصولات پك‌شده ايده‌ي جديدي نيست و از سال‌ها قبل وجود داشته است. اما رشد روز‌افزون اينترنت باعث شده است كه اين ايده‌هاي قديمي در فضاي مجازي مجالي براي عرض اندام داشته باشند. پك محصولات، لوازم و ابزارهاي مورد نياز همگان است كه با قيمتي كمتر از خريد تك‌تك آن‌ها در اختيار مشتري قرار مي‌گيرد. كلاپ دالر شيو يكي از شركت‌هايي است كه در اين زمينه فعاليت دارد.

 اين شركت در سال ۲۰۱۱ توسط ميشاييل دوبين بنيان‌گذاري و بعد‌ها به قيمت ميلياردها دلار فروخته شد. ابتكار عمل آن استفاده از ويديو‌هاي بازاريابي ويروسي بود. اگر از جنبه‌هاي بازاريابي به آن نگاه كنيم به هوشمندي كار دوبين پي خواهيم برد. مانند ساير فروشندگان، محصولات پكي اين شركت نيز آيتم‌هاي پايه‌اي براي سفارش داشت. وقتي شما سفارش خود را انجام مي‌داديد، با تبليغاتي به سمت خريد جنس هاي گران‌تر با تخفيف‌هاي ويژه هدايت مي‌شديد؛ در واقع سود بيشتر، شما را وسوسه‌ به خريد بيشتر مي‌كرد. شناخت دوبين از بازار و توانايي‌هاي وي براي خلق تجارت آنلاين با پتانسيل رشد بالا، او را تبديل به نمادي در اين زمينه تبديل كرد.

براي رشد در اين زمينه احتياجي نيست به مافيا وصل باشيد. احتمالا با وب‌سايت‌هاي داخلي و خارجي كه اساسا براي كمك به اتصال خريداران و فروشندگان اين محصولات ايجاد شده است، آشنايي داريد. مي‌توانيد از آن‌ها براي شروع كسب و كار خود استفاده كنيد.

در اين صنعت، شركت‌هايي مانند گريز، بلوآپرون، فب‌فيت فان و لتوت رشد بسيار سريعي داشته‌اند. مؤسسه‌ي بسته‌بنديشور تخمين زده بود كه در سال ۲۰۱۶ حدد ۲۱.۳ ميليون سايت فروش محصولات پكي وجود داشت. درحالي‌كه در سال ۲۰۱۳ اين رقم ۷۰۰ هزار بود كه رشدي ۳۰۰۰ درصدي را نشان مي‌دهد. يكي از مؤسسان اين سايت‌ها در سن ۴۰ سالگي، درآمد ماهيانه‌ي ۷۸ هزار دلاري دارد!

شبكه ي تبليغات

۳- شبكه‌ي تبليغاتي

در رقابت شديد بازاريابي امروزه اگر ندانيد چگونه ترافيك كاربران را به نفع خودتان مديريت و بهينه‌سازي كنيد، لازم است اين كار را به افراد واجد شرايط واگذار كنيد. حقيقت اين است كه تبليغات پولي پيچيدگي‌هاي خاصي دارد. درك مسائلي مانند هدف‌گيري مشتريان، تعريف بازار هدف، تب و ركود بازار براي همگان امكان‌پذير نيست. 

اگر شما با ترفند‌هاي تبليغات آنلاين آشنايي كامل داشته باشيد، به‌راحتي مي‌توانيد شبكه‌ي تبليغاتي خودتان را راه‌اندازي كنيد. با در نظر گرفتن رشد تبليغات آنلاين به‌واسطه‌ي قدم نهادن غول‌هاي تكنولوژي مانند فيسبوك و گوگل واينستاگرام و آن‌هايي كه بعدا خواهند آمد، ماهي‌گيري در اين دريا‌ي گل‌آلود سود سرشاري نصيبتان خواهد كرد.

با نگاهي به آمار و گزارش‌هاي ايماركت، گردش مالي تبليغات آنلاين از ۸۳ ميليارد دلار در سال ۲۰۱۷ تا ۱۲۹ ميليارد دلار در سال ۲۰۲۱، رشدي ۲ برابري خواهد داشت. در سال ۲۰۱۶ براي اولين بار تبليغات آنلاين از تبليغات تلويزيوني پيشي گرفت و اين فاصله در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۰ ميليارد دلار شد.

 با اين كه اينترنت هنوز در دوران پيش از بلوغ خود به سر مي‌برد، ولي واقعيت محض رشد بيش از پيش تبليغات آنلاين است. هر چه در اين صنعت زودتر سرمايه‌گذاري كنيد بهتر خواهيد توانست پايه‌هاي تجارت آنلاين خود را محكم كنيد. در اين زمينه بسيار مطالعه كنيد و همه‌ي فوت‌و‌فن‌هاي بازاريابي در پلتفرم‌هايي مانند گوگل و فيسبوك را ياد بگيريد. آموزش‌هايي پيدا كنيد و از امكانات رايگان در دسترس براي حرفه‌اي‌تر شدن در اين زمينه استفاده كنيد.

سئو

۴- سئو

بهينه‌سازي براي موتور‌هاي جستجو موضوعي است كه در سال‌هاي اخير بسيار به آن پرداخته شده است. درحالي‌كه آگهي‌هاي تجاري با نرخ سرسام‌آوري رشد مي‌كنند، توانايي براي ديده شدن ليست جستجو‌ها در موتورهاي جستجو مانند گوگل، نه‌تنها مزيتي رقابتي بلكه بسيار سودآور است.

وقتي موضوع كليد‌واژه‌ها‌ي جستجو مطرح مي‌شود، واقعيت اين است كه حدود ۴۰ درصد افراد به بالاترين نتيجه‌ي جستجو كليك مي‌كنند. نتايج نشان داده‌شده در صفحه‌ي اول، ۹۱ درصد بازديدها را به خود اختصاص مي‌دهند. ظاهر شدن در صفحه‌ي اول موتور‌هاي جستجو، مزيت مورد علاقه‌ي همه‌ي مشاوران بازاريابي است.

هرچه اينترنت رشد مي‌كند و بزرگ‌تر مي شود، سئو نه‌تنها رقابتي‌تر مي‌شود بلكه فرصت‌هاي شغلي آن بسيار وسوسه‌كننده‌تر مي‌شوند. اگر بدانيد چه بايد بكنيد، به‌آساني مي‌توانيد در اين صنعت سرمايه‌گذاري كنيد. البته قرار نيست فقط به مشتريان خدمات بدهيد. تسلط در اين زمينه براي كسب‌و‌كار خودتان نيز بسيار مفيد خواهد بود.

كرايه ي مكان براي تعطيلات

 ۵- كرايه‌ي آنلاين محل اسكان

تجارت كرايه‌ي مكان بسيار پررونق است. با اين‌كه اشاره به آن ممكن است ذهنتان را سمت شركت‌هاي ميليارد دلاري مانند اير بي‌ان‌بي و هوم‌وي ببرد، اما كسب‌و‌كار‌هاي كوچكي مانند اينوايتد‌هوم يا لكسوري ريترت و ساير موارد توانسته‌اند در اين بازار جاي پايي براي خود باز كنند. در سيستم كرايه‌ي منزل بنگاه‌ها حدود ۱۰ تا ۴۰ درصد مبلغ را برحسب نرخ و شرايط كرايه به‌عنوان كارمزد مي‌گيرند.

راه‌اندازي و توسعه‌ي سيستم اجاره‌ي مكان احتياج به دانش‌هاي نرم‌افزاري كليدي براي كمك به سازماندهي امور با افزايش رزرو‌ دارد. اما اگر به‌دقت نگاه كنيد، خواهيد ديد اين كار يكي از بهترين كسب‌وكار‌هاي آنلايني است كه مي‌توانيد راه‌اندازي كنيد. البته به‌صورت سنتي نيز مي‌توانيد به اين كار بپردازيد، ولي هر چه از زيرساخت‌هاي مجازي بيشتر بهره ببريد، دست بالاتر خواهيد داشت.

اگر به صنعت توريست علاقه‌مند هستيد و در شهري گردش‌پذير زندگي مي‌كنيد، فعاليت در اين حرفه به‌سرعت شما را پولدار خواهد كرد. شركت‌هايي مانند لاجيكس، لاجيفاي و ۳۶۵ ويلاس راهكار‌هايي براي ساخت و مديريت سيستم كرايه‌ مكان اختصاصي ارائه مي‌دهند.

وبينار

۶- سمينار آنلاين

اگر ايد‌ه‌ي قابل عرضه‌اي داريد، بهتر است به راه‌اندازي سمينار آنلاين يا وبينار بينديشيد. وبينار يكي از بهترين راه‌ حل‌ها براي فروش محصولات است. حتي لازم نيست جنس خودتان را داشته باشيد. جيسون فلادلين، بنيان‌گذار شركت راپيد كورو، از طريق وبينار فروش ۱۰۰ ميليون دلاري به دست آورده است كه تأثير اين سيستم در بازاريابي و فروش را نشان مي‌دهد.

وبينار‌ها مشتريان درگيرشده‌اي را براي شما پيدا مي‌كنند كه كاملا مشتاق هستند تا هر آن‌چه به آن‌ها پيشنهاد بدهيد، خريداري كنند. بهترين روش براي راه‌اندازي تجارت وبينار اين است كه محصولي پيدا كنيد كه از آن شناخت داشته باشيد و بتوانيد از آن  تعريف و تمجيد كنيد؛ سپس يك سمينار معرفي محصول عالي بسازيد. اين سيستم بازاريابي توسط فلادلين متولد شد و گسترش آن به بازار‌هاي جهاني به‌وسيله‌ي راسل برونسون بود. برونسون حتي نرم‌افزاري به نام فانل اسكريپت توليد كرده است كه به‌صورت مختصر و مفيد همه‌ي ابزار‌هاي ساخت وبينار موفق را دارد.

در هر مسيري كه هستيد؛ چه صاحب يك شركت تجاري باشيد چه فقط يك محصول را تبليغ كنيد، از بهترين پلتفرم‌هاي اين حوزه مانند گوتوو، وبينار يا وبينارجم غافل نشويد.

مشاور تجاري

 ۷- مشاوره‌ي بازرگاني

مشاوره‌ي بازرگاني يكي از سودآورترين مشاغلي است كه مي‌تواند به شما دسترسي به تجارتي بزرگ‌تر و شبكه‌اي از تاجراني كه دنبال توسعه‌ي تجارتشان هستند بدهد. اگر شما در تجارتي مهارت يا از بازاري درك عميق داريد، مشاور‌ه‌ي تجاري سود زيادي به همراه دارد.

درحالي‌كه عده‌ي زيادي پشت سر هم شكست مي‌خورند، افرادي مانند فرانك كرن يا آنتوني رابينز به دنياي تجارت تسلط كاملي پيدا كرده‌اند. بهترين روش براي به دست گرفتن اين صنعت، ارائه‌ي راهكارهاي ارزش‌آفرين است كه به دنبال آن شركت‌ها براي جذب شما سرودست خواهند شكست. اليور تالامايان، يكي ديگر از رهبران موفق تجاري، اين روش را به‌عنوان استراتژي اصلي براي جذب مشتريان و بازار بيشتر به كار برد. شما بايد ابتدا وضعيت شركت را تحليل كنيد و بدانيد در كجاي دنياي تجارت قرار دارد؛ سپس مقصد را درك كنيد و براي هدفي كه مي‌خواهيد به آن برسيد، راهكاري مناسب ارائه دهيد.

درك و اجراي موفق استراتژي درست، رمز موفقيت است. شما بايد به خودتان و كاري كه مي خواهيد انجام دهيد ايمان داشته باشيد، سپس بايد بتوانيد با واقعيت هاي جامعه تعامل پيدا كنيد. اگر مي‌خواهيد مشاور بازرگاني معروفي شويد، ابتدا بايد نتايج تحسين‌كننده‌اي به‌عنوان رزومه داشته باشيد. خرسندي افراد از نتايج حاصله تبليغ كار شما خواهد بود و به‌مرور مي توانيد قيمت مشاوره‌ي خودتان را بالا ببريد. برانسون قبل از راه‌اندازي بنگاه مشاوره‌ي خود، ابتدا به رشد شركت‌درو كانول كمك كرد و اين شركت را از يك خرده‌پا به شركت ميليون دلاري تبديل كرد. بعد از اين موفقيت، او قادر بود مشتريان بزرگ‌تري به دست آورد.

 

منبع : زوميت


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : راه اندازي كسب‌ و‌ كار آنلاين،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۳:۰۱ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

پروفيل پنجره دو جداره هدف گروه صنعتي مدرن رضايت مندي مشتريانش است. و آشنايي شما با بدنه اصلي يك پنجره دوجداره ميباشد.  بهترين انتخاب را داشته باشيد تا از هزينه هاي اضافي دور و آنجه متناسب با كارتان است را انتخاب كنيد. اگر پروفيل نباشه هيچ پنجره دوجداره اي وجود نداره.

پروفيل پنجره دو جداره

در اينجا از موادي كه در توليد درب و پنجره دو جداره نقش مهمي را ايفا ميكنند براي شما ذكر ميكنيم. نكات مهمي درباره پروفيل و تعريف پروفيل پنجره را براي شما عزيزان ميگوييم.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : درب و پنجره upvc، پروفيل upvc، پروفيل پنجره، پروفيل پنجره دو جداره، پنجره دو جداره،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۷:۰۵ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

استراتژي محتوا چيست؟ توليد محتوا بخش كليدي از استراتژي سئو مي باشد؛ بنابراين بايد براي توليد محتواي با كيفيت و مناسب با كسب و كار خود، تلاش كنيد، چرا كه با توليد محتواي خوب در حوزه ي كسب و كار خود مي توانيد گام مهمي در زمينه ي بازاريابي و جذب مخاطب و مشتري برداريد. با ما همراه باشيد تا بتوانيد از پس محتواي مناسب با حوزه ي كسب و كار خود توليد كنيد.

استراتژي محتوا چيست ؟


گام اول : مشخص كردن اهداف توليد محتوا


در ابتدا بايد با پاسخ دادن به اين سوالات اهدافتان را از توليد محتوا مشخص كنيد؛ اينكه چرا محتوا توليد مي كنيد؟ اهدفتان از توليد محتوا، آگاهي دادن در مورد برندتان است ، جذب كاربر و مشتري است ؟ يا  عضوگيري براي سايتتان مي باشد؟ بعد از پاسخ به اين سوالات و مشخص كردن اهدافتان براي توليد محتوا، حال نوبت آن رسيده است كه اين اهداف را اولويت بندي كنيد.


گام دوم : تدوين پرسوناي مخاطب


پرسوناي مخاطبين خود را پيدا كنيد. حداكثر 5 پرسونا ي متفاوت مخاطبين خود را دربياورديد كه هركدام از اين  پرسوناها نماينده يك دسته از مخاطبين شما مي باشند. پرسوناي مخاطب شامل يكسري اطلاعات(چند سالشه ؟ منبع ماليش چيه ؟ ساكن كجاست؟ از چه طبقه اي مي باشد؟ چه سبك زندگي دارد؟ از كجا خريد مي كند؟ چه چيزي مي خرد؟ چه عواملي بر خريد آن تاثيرگذار است؟ و غيره ) جامع در مورد مخاطب شما مي باشد.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : تاثير محتوا بر سئو، ترسم درخت محتوا، توليد محتوا، مراحل توليد محتوا،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۱:۳۴ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

انتخاب كارت دعوت مهمانان براي عروسي اولين قدم براي عروسي تعيين تاريخ عروسي و تشريفات مجالس آن ميباشد كه بعد از همه برنامه ريزي ها براي آن روز است. اگر تعداد محدود مهمان داريد بايد اطلاعات راجبع تاريخ عروسي، زمان و محل برگزاري مراسم با يك كارت دعوت به آن ها بدهيم. بايد براي مهمانان خود ارزش قائل شويد و اين كارت دعوت ها ارزش چاپ كردن را دارد حتي اگر تعداد مهمانانتان كم باشد.

انتخاب كارت دعوت مهمانان براي عروسي

در بعضي كشور ها مرسوم است كه داخل كارت دعوت از كارت پاسخ به دعوت هم استفاده ميكنند، تا مهمانان خبر حضور يا عدم حضور خود را به اطلاع شما برسانند كه فوايد مهمي دارد مثلا ميتوانيم از تعداد دقيق ميهمانان مطلع شويم و قطعا اطلاع از تعداد شركت كنندگان در مراسم عروسي بر كيفيت سرويس دهي به مهمانان بسيار موثر خواهد بود. با وجود اينكه داشتن پاسخ به دعوت الزامي نيست ميتوانيم از آن براي مهمانان بزرگتر استفاده كنيم.

 

اهميت نوشتن برنامه ها در كارت دعوت

نوشتن بعضي برنامه ها ي عروسي كه مهمانان هم در آن حضور دارند اين امكان را به ان ها ميدهد تا از برنامه ها و ترتيب آن ها مطلع شوند. و اما… قيد برنامه ها براي مراسم هاي صميمانه و كوچك الزامي نيست. اما براي مهماني هاي بزرگ و رسمي تر كه برنامه متعدد و بيشتري وجود دارد اختصاص صفحاتي براي درج كردن برنامه ها ضروري نه ولي بهتر است كه قيد شود. خصوصا اگر برنامه هاي ويژه اي براي آن شب بخواهيد داشته باشيد.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : انتخاب كارت دعوت مهمانان براي عروسي، تشريفات عروسي، تشريفات مجالس، كارت دعوت،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۲:۲۵ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

زالو هاي آبزي موجودات بسيار جالبي هستند. آنها جزء طبيعي اكوسيستم­ درياچه­ ها و حوضچه­ هاي فصلي مي باشند. بدليل حضور زالو در آبهاي گل آلودِ لاي روبي نشده تصور غلطي رايج است كه فقط يك نوع زالو وجود دارد، در حالي كه بيش از ۶۵۰ گونه از زالو هاي خونخوار در آمريكاي شمالي موجود مي باشد. بسياري از گونه هاي زالو مي­ توانند در هر يك از آب­ ها وجود داشته باشد. اكثر آن ها از نظر تاكسونومي موجودات اوليه­ اي هستند. زالو هاي آبزي از كرم­ ها، حلزون، تخم موجودات آبزي  و حشرات آبزي تغذيه مي­ كنند. بقيه زالو ها انگل هستند و فقط گونه­ هاي اندكي از زالو ها از خون گرم تغذيه مي­كنند.
زالو ها همچنين غذا، براي بسياري از شكارچيان آبزي از جمله پرندگان آبزي، لاك پشت، مار و ماهي­ ها محسوب مي­شود. زالوهاي گونه گياهخوار احتمالاً بيشتر در درياچه­ هاي منطقه New Hampshire وجود دارند. اما به دليل اينكه عمدتاً در شب­ ها بيرون مي­ آيند، بندرت قابل رؤيت هستند. با اين حال ممكن است بعد از شنا زالو به بدن فردي متصل شده و باعث ترس مردم شود، هر چند كه باعث آسيب فيزيكي نمي­ شوند.

زالوهاي آبزي منطقه New Hampshire

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : پرورش زالو، زالو، زالو درماني، زالوهاي آبزي،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۲:۱۷ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

نگهداري از پنجره دو جداره طراحي ، توليد و نصب پنجره هاي upvc نگهداري از پنجره دو جداره و توليد آن با دقت بسيار بالا و در نهايت ظرافت و دقت بسيار انجام ميگيرد تا طول عمر پنجره دو جداره و كارايي ان ها به بالا ترين حد ممكن باشد.

نگهداري از پنجره دو جداره

در نهايت اين امر رعايت برخي از نكات زير باعث ميشود كه عمر اين پنجره ها در حد امكان عمر خود باقي بماند.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : درب و پنجره upvc، شيشه دوجداره، نگهداري از پنجره دوجداره، پنجره دو جداره، گروه صنعتي مدرن،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | ۰۲:۱۳:۰۴ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

كلمات كليدي طولاني يا long tail چيست؟ : كلمه كليدي، عباراتي مرتبط با محتوا و موضوع سايت مي باشد كه كاربران با جستجوي آن ها از طريق موتورهاي جستجو به محتوا يا سايت شما دست پيدا مي كنند. بنابراين انتخاب كلمات كليدي مناسب، موجب جذب كاربران بيشتر مي شود و افزايش بازديد، درنتيجه افزايش ترافيك سايت شما خواهد شد.
موتورهاي جستجو توسط خزندها و ربات هايي كه دارند محتواي سايت شما را مي خوانند و يكي از معيارهاي آن ها براي رتبه دادن به سايت شما، انتخاب كلمات كليدي مناسب و مرتبط مي باشد.

كلمات كليدي طولاني يا long tail چيست؟

كلمات كليدي در چه قسمت هايي از وب سايت قرار مي گيرند :

1- عنوان وب سايت
2- توضيحات وب سايت
3- متن اصلي
4- تگ هاي هدر
5- تگ هاي مهم مانند ايتاليك و بولد
6- ويژگي alt تصاوير
7- ابتدا و انتهاي پاراگراف ها
8- به عنوان انكر تكست و غيره

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : كلمات كليدي، كلمات كليدي long tail، كلمات كليدي در گوگل، كلمات كليدي طولاني،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۷:۵۶ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

طراحي دكوراسيون داخلي تالار: اگر صاحب يك تالار هستيد و قصد داريد كه مشتري جذب كنيد بايد بگويم كه طراحي دكوراسيون داخلي امري ضروري است. زيرا ديگر مثل گذشته نيست كه به صرف داشتن يك فضا و چيدمان تعدادي ميز و صندلي درون آن، اسم آن فضا تالار بوده باشد و با همان هم انتظار جذب مشتري داشته باشيد. با گذشت زمان سلايق مردم رو به تغيير و مدرنيته شدن است پس صاحبان تالار براي جذب مشتري و افزايش درآمد خود نياز به در نظر گرفتن بودجه مناسب براي طراحي دكوراسيون تالار خود دارند.

طراحي دكوراسيون داخلي تالار

يك طراح زبده براي طراحي دكوراسيون داخلي تالار اولين كاري كه بايد انجام دهد اينست كه، خود را به جاي مشتريان قرار دهد. شما بايد به اين نكته توجه كنيد كه با توجه به اينكه جهان امروز به سمت مدرنيته شدن پيش مي رود، وقتي مشتريان وارد يك سالن بنا به مراسمي كه دارند، مي شوند انتظار دارند طراحي داخلي سالن را چگونه ببيند. طراحي داخلي سالن چگونه باشد بيشتر به چشم مي آيد و چشم را خيره مي كند.

نكات مورد توجه به هنگام طراحي دكوراسيون داخلي تالار

نورپردازي

اولين نكته كه بايد به آن توجه شود نورپردازي درون تالار است، همانند نورپردازي دكوراسيون مغازه مهم است. بيشترين تأثير را در خيره كردن چشم و جلوه گري محيط تالار نورپردازي مناسب دارد. استفاده از انواع لامپ ها با رنگ هاي مختلف مي تواند فضاي مناسبي را براي جذب مشتري ايجاد كند. به كار بردن تركيب رنگ هاي مناسب در دو برابر كردن جذابيت يك فضا مؤثر مي باشد.

حتما بخوانيد:  استفاده از سقف كاذب در دكوراسيون داخلي

چيدمان مناسب وسايل

بايد به نحوه چيدمان ميز و صندلي ها و تزئينات آنها توسط گل  گياه توجه نمود. گياه حس خوبي را درون مشتري بوجود مي آورد. تركيب مناسب گياه، ميز و صندلي ها، پرده ها و روميزي ها بسيار تأثيرر گذار است. بايد رنگ اين وسايل را به گونه اي انتخاب كرد كه چشم مشتري را با خود در گير كرده و از طرفي مشتري پسند و به روز باشد.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : دكوراسيون داخلي، دكوراسيون مغازه، طراحي دكوراسيون داخلي، طراحي دكوراسيون داخلي تالار،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۶:۱۰ | نویسنده : bamana |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی